بالاخره سپاهان تخلف کرد یا نکرد؟ لطفا یکی جواب بدهد!
بالاخره سپاهان تخلف کرد یا نکرد؟ لطفا یکی جواب بدهد!

بعد از عیسی آل‌کثیر، کارت بازی برایان دابو هم برای بازی در سپاهان صادر شد، اما ۴ امتیاز سپاهان برنگشته است.

تخلف باشگاه سپاهان, سپاهان - بالاخره سپاهان تخلف کرد یا نکرد؟ لطفا یکی جواب بدهد!

یکی از بزرگترین حاشیه‌های شروع فصل صادر نشدن کارت بازی برای خریدهای جدید سپاهان بود. برای «عثمان دابو» ستاره خارجی باشگاه و «عیسی آل کثیر» خرید جنجالی از پرسپولیس کارت بازی صادر نشد و آنها در چهار هفته نخست نتوانستند تیمشان را کمک کنند.

بعداً سپاهان درگیر شکایت شد و ۴ امتیاز از صدر نشین کسر تا تیمی که هر چهار بازی را برده بود، ۸ امتیازی شود و پرسپولیس را بالای دست خود ببیند. سپاهان هم فرجام‌خواهی کرد و این روزها در فوتبال می‌گویند آن چهار امتیاز هم برمی‌گردد! چرا؟

چون قبلاً می‌گفتند کارت بازی این دو بازیکن صادر خواهد شد و حالا این اتفاق افتاده تا ثابت شود ‌پیش‌بینی‌ها درست بوده است! ما هیچ اطلاعاتی نداریم که بدانیم سپاهان مرتکب تخلفی شده یا نه، قصد قضاوت هم نداریم چرا که کار ما نیست و فدراسیون کمیته‌های عریض و طویلی برای این کار دارد. ما فقط به نمایندگی از افکار عمومی به عنوان یک رسانه سوالی داریم؛ اگر سپاهان مرتکب تخلفی شده بود که به همان دلیل کارت بازی برای این دو نفر صادر نمی‌شد، پس حالا چه اتفاقی افتاده؟

و اگر اطلاعات اولیه غلط بوده و سپاهان هیچ تخلفی نداشته، چرا ۴ بازی نتوانست از بضاعت کامل خود استفاده کند؟ اینکه برده دلیل اجحاف در حق این تیم میشود؟ لطفاً این یک بار یک نفر پیدا شود و توضیحی بدهد!

منبع: خبـر ورزشی