امید عالیشاه، کاپیتان تیم پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گل‌گهر، در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به هواداران خود تبریک می‌گویم و خوشحالیم که بانوان محترم هم در استادیوم حضور داشتند و امیدواریم این اتفاق تداوم داشته باشد. البته باید یک گله هم کنم چون جایی که بانوان نشسته بودند در شان بانوان […]

- نمی‌شود بگوییم اگر توپ را گل اعلام می‌کردند بازی مساوی می‌شد!/ VAR هرچه سریع‌تر به فوتبال ایران بیاید

امید عالیشاه، کاپیتان تیم پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گل‌گهر، در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به هواداران خود تبریک می‌گویم و خوشحالیم که بانوان محترم هم در استادیوم حضور داشتند و امیدواریم این اتفاق تداوم داشته باشد. البته باید یک گله هم کنم چون جایی که بانوان نشسته بودند در شان بانوان کشور ما نیست. می‌شد جایگاهی بهتری به آن‌ها بدهند تا دید بهتری داشته باشند اما همین که حضور داشتند ارزش داشت و امیدوارم تداوم داشته باشد.

او با ابراز خوشحالی از برد مقابل گل‌گهر، درباره پیروزی مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار کرد: من فکر می‌کنم بعد از بازی با النصر طبق صحبتی که با بچه‌ها شد، توپ را نگه داشته و فوتبال خود را بازی کردیم و از بازی لذت بردیم، چون بچه‌های ما توانایی زیادی دارند، مطمئن باشید وقتی خوب و با اعتماد به نفس کار کنیم، به برد هم می‌رسیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره روند خوب خود در این تیم طی دو سال اخیر نیز گفت: من هر زمان بازی کرده‌ام تمام وجودم را گذاشتم تا مثبت کار کنم. کنار بازیکنان آن کار تیمی بیشتر به چشم می آید و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

نماینده ۴۰ میلیون هوادار هستم

او درباره احساس مسئولیت زیادی که در این فصل دارد، اظهار کرد: وقتی کاپیتان هستید احساس مسئولیت بیشتری دارید و یک سنگینی خاصی در این بازوبند هست، چون من فکر می‌کنم که نمایند ۴۰ میلیون هوادار هستید و باید تلاش زیادی کنید.

عالیشاه درباره صحنه حساس داوری این بازی نیز گفت: من صحنه را ندیدم اما شنیدم که توپ گل شده است، اما ما این فرصت را داشتیم که گل دوم را هم بزنیم. نمی‌شود بگوییم اگر توپ را گل اعلام می‌کردند بازی مساوی می‌شد چون در آن صورت تیم ما حمله می‌کرد و موقعیت گلزنی داشتیم. با این حال ما خیلی دوست داریم که هرچه سریع‌تر VAR به فوتبال ایران بیاید.

منبع: خبـر ورزشی