آخرین خبر درباره رای پرونده شکایت آلومینیوم اراک از پرسپولیس
آخرین خبر درباره رای پرونده شکایت آلومینیوم اراک از پرسپولیس

با اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس رای پرونده شکایت آلومینیوم اراک از این باشگاه به دلیل عبور از سقف قرارداد تنبیهی برای سرخ‌ها به همراه نخواهد داشت.

 

بعد از این که ۴ باشگاه از تیم سپاهان شکایت کردند و کمیته انضباطی ۴ امتیاز از این تیم کسر کرد، باشگاه آلومینیوم اراک هم از پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت کرد. حتی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم خبر از شکایت این باشگاه از تیم پرسپولیس داد اما به نظر می‌رسد رای صادره از سوی کمیته انضباطی آسیبی به تیم پرسپولیس نخواهد رساند.

به گزارش زیرنویس، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این شکایت‌ها گفته است شکایت از باشگاه ما رد شده است و ما هنوز به سقف قرارداد نزدیک نشده ایم و هنوز کمی جا داریم.

رضا درویش به صراحت گفت مشکلی ما را تهدید نمی‌کند. این حرف‌ها بدین معنی است که کسر امتیاز از تیم پرسپولیس منتفی شده است و شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از سرخ‌ها به جایی نرسیده است. شاید به همین دلیل است که باشگاه استقلال هم از شکایت خود علیه تیم پرسپولیس منتفی شده است.

اگر چه خانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد یکی از برنامه ای باشگاه استقلال شکایت از باشگاه پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد است اما هیچ گاه این شکایت  در کمیته انضباطی ثبت نشد و به نظر می‌رسد آبی‌ها مطلع شده‌اند که شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از تیم پرسپولیس رد شده است.

بعد به ما گفتند مشکلی نداشته است و یک مقدار هنوز جا داریم. شکایت رد شد و مشکلی وجود ندارد.

منبع: خبـر ورزشی