به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یحیی گل محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر اظهار داشت: ابتدا از هواداران به ویژه بانوان عزیزی که حضور گرمی داشته و تیم پرسپولیس را تشویق و حمایت کردند تشکر می‌کنم. باید به جامعه هنری نیز درگذشت آتیلا پسیانی و فردوس کاویانی را که […]

- بازیکنانم لایق این مشکلات نیستند !

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، یحیی گل محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر اظهار داشت: ابتدا از هواداران به ویژه بانوان عزیزی که حضور گرمی داشته و تیم پرسپولیس را تشویق و حمایت کردند تشکر می‌کنم. باید به جامعه هنری نیز درگذشت آتیلا پسیانی و فردوس کاویانی را که از هنرمندان محبوب و خاطره‌انگیز برای ما بودند تسلیت بگویم. با توجه به وضعیت جدول این ۳ امتیاز خیلی مهم و حائز اهمیت بود. بازی خوبی هم انجام دادیم. دیداری که سخت بود، اما بچه‌ها نظم خوبی داشتند و به ویژه در ضد حملات خطرناک کار کردند. از کسب این ۳ امتیاز خوشحال هستیم.

وی افزود: شرایط زمین نسبت به قبل خیلی بهتر شده و باید از همه زحمت‌کشانی که برای این زمین وقت گذاشتند تشکر کنیم. توانستیم بازی به نسبت خوبی انجام دهیم. از بازیکنانم با توجه به شرایط و مشکلاتی که دارند تشکر می‌کنم. نمی‌دانم این مشکلات چه زمانی قرار است حل شود. واقعاً بازیکنان پرسپولیس سزاوار خیلی بهتر از این‌ها هستند، اما متأسفانه این تیم مشکلات خیلی زیادی دارد که زیاد در موردش صحبت نمی‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا این مشکلات مالی است، گفت: در این شرایط اقتصادی و معیشتی سخت مردم بهتر است چندان در مورد بحث مالی صحبت نکنیم. بحث این است که باید به پرسپولیس اهمیت داده شود و از بازیکنان من تشکر کنند. تیمی که سه جام گرفته، اما مقداری بی‌اهمیتی نسبت به پرسپولیس دیده می‌شود. امروز دیدید بازیکنانم چقدر زحمت کشیده و انرژی گذاشتند تا بتوانند ۳ امتیاز را بگیرند. خیلی خوب دویدند و زحمت کشیدند از آن‌ها تشکر می‌کنم. آن‌ها برای هواداران و حیثیت خودشان بازی کردند. از همگی تشکر می‌کنم، اما نمی‌دانم چگونه باید زحمات بچه‌ها را جبران کنیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: برخی مواقع از بازیکنان پرسپولیس خجالت می‌کشم، اما این شرایط لایق بازیکنانم نیست. 

وی در مورد اینکه فضای متفاوت بازی با گل‌گهر و اینکه با توجه به برگزاری جشن سوپرجام همه بازیکنانش دوست داشتند برنده از زمین خارج شوند، عنوان کرد: دقیقاً همین‌طور است. دوست داشتیم کسب جام پس از این بازی همراه با کسب ۳ امتیاز باشد تا هواداران شاد و خوشحال باشند. اگر بازی مساوی می‌شد کسب جام هیچ لطفی نداشت. از بازیکنانم واقعاً تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان و مدیریت به فکر این بچه‌ها باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه با توجه به خلاء حضور یک مهاجم گلزن در این تیم و فشار‌هایی که روی شهاب زاهدی احساس می‌شد، گفت: زاهدی امروز موقعیت‌های خوبی به دست آورد و توانست خودش را در موقعیت‌ها قرار دهد این موضوع برای یک مهاجم مهم است. توپ‌های خوبی به او رسید و جای‌گیری خوبی داشت، می‌توانست بیشتر از یک گل بزند. به هر حال اولین گلش برای پرسپولیس مصادف با کسب ۳ امتیاز شد که می‌تواند در روند و روحیه این بازیکن تأثیر خیلی مثبتی داشته باشد.

گل‌محمدی در مورد زمان اضافه شدن نبیل باهویی توضیح داد: او مقدار زیادی از شرایط تمرینی و مسابقه دور است. دست کم باید یک تا دو بازی تدارکاتی انجام بدهد. هنوز به آن مرحله نرسیده که بتواند به ما کمک کند، اما در ادامه به زمان بیشتری نیاز دارد. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا