۷ تیم راه‌یافته به المپیک پاریس مشخص شدند
۷ تیم راه‌یافته به المپیک پاریس مشخص شدند

۷ تیم راه‌یافته به المپیک پاریس مشخص شدند

 

رقابت‌های والیبال گروه نخست انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در گروه مردان که از هشتم مهرماه در شهر ریودوژانیرو آغاز شده، بامداد فردا (دوشنبه ۱۷ مهر) پس از برگزاری ۲۸ دیدار به پایان می‌رسد.

در نخستین دیدار روز پایانی این مسابقات تیم‌های برزیل (میزبان) و ایتالیا برای کسب سهمیه دوم این گروه به مصاف هم رفتند که زردپوشان برزیل با شکست سه بر دو حریف مستقیم به بازی‌های المپیک پاریس صعود کردند.

پیش از این تیم آلمان با کسب شش برد متوالی صعود خود را به المپیک قطعی کرده بود و در آخرین مسابقات در دیدار با اوکراین به دنبال هفتمین پیروزی متوالی خود است.

تیم ملی والیبال کانادا نیز برابر مکزیک سه بر صفر پیروز و با پنج برد و ۱۵ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه راهی المپیک پاریس شد.

در این گروه تیم لهستان قبلاً صعودش را با ۶ برد و ۱۶ امتیاز قطعی کرده بود و امروز در آخرین مسابقه خود برای هفتمین برد متوالی به مصاف چین میزبان می‌رود که نتیجه مسابقه تأثیری در جایگاه‌های تیم‌های صعود کننده نخواهد داشت.

به گزارش زیرنویس، در گروه‌های اول و دوم این مسابقات صعود تیم‌های آلمان، آمریکا و ژاپن قطعی شده است و در پایان مسابقات امروز یک تیم دیگر صعود کننده از گروه نخست مشخص می‌شود.

باشگاه خبرنگاران