کلکسیون ناکامی‌های تیم ملی والیبال کامل شد/ به کوبا هم نه نگفتیم!
کلکسیون ناکامی‌های تیم ملی والیبال کامل شد/ به کوبا هم نه نگفتیم!

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین بازی خود در انتخابی المپیک مقابل تیم کوبا شکست خورد تا پرونده تیم در انتخابی المپیک با ۶ باخت بسته شود و کلکسیون ناکامی هایش کامل شود.

به گزارش زیرنویس،تیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار خود در انتخابی المپیک از ساعت ۲۰ به مصاف تیم ملی کوبا رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود کوبا به پایان رسید.

این بازی برای هر دو تیم دیگر اهمیتی نداشت چرا که برزیل با کسب با برتری مقابل ایتالیا جواز حضور در المپیک را به دست آورد و پیش از این هم آلمان از گروه A مسابقات حضورش را در المپیک قطعی کرده بود.

علیرضا طلوع‌کیان سرمربی تیم ملی، جواد کریمی، شهروز همایونفرمنش، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، مبین نصری، محمد ولی‌زاده و آرمان صالحی به عنوان لیبرو برابر کوبا به میدان فرستاد.

تیم ملی والیبال ایران در گروه A مسابقات با تیم‌های برزیل، آلمان، اوکراین، جمهوری چک، قطر، ایتالیا و کوبا همگروه بود که تنها مقابل قطر به برتری رسید. ملی‌پوشان والیبال در مصاف با سایر رقبا خود در این گروه شکست خورد و نتیجه‌ای قابل قبولی کسب نکرد.

این دیدار در پنج ست که ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود کوبا به پایان رسید، اما در ست‌های دوم و سوم تیم ملی والیبال ایران با نتایج ۲۵ بر ۲۳ در هر دو ست پیروز میدان شد.

ست چهارم هم با اختلاف امتیاز زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به سود کوبا به پایان رسید تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم کوبا تیم برتر میدان بود و توانست با امتیاز ۱۵ بر ۹ این ست را از آن خود کند.

پرونده ناکامی تیم ملی والیبال با شکست برابر کوبا تکمیل شد و این تیم از ۷ مسابقه در انتخابی المپیک تنها یک پیروزی برابر قطر به دست آورد. با شکست مقابل کوبا جایگاه ایران در رنکینگ جهانی نزول خواهد کرد و کار برای کسب سهمیه المپیک سخت شد.

منبع: مـهر