حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به استقبال فعالان سیاسی و داوطلبان انتخابات مجلس از پیش‌ثبت‌نام‌ در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری باید یکی از زیباترین و تماشایی‌ترین صحنه‌های انتخابات باشد، البته استقبال خوبی که از پیش ثبت نام مجلس شد، نشان می […]

حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به استقبال فعالان سیاسی و داوطلبان انتخابات مجلس از پیش‌ثبت‌نام‌ در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری باید یکی از زیباترین و تماشایی‌ترین صحنه‌های انتخابات باشد، البته استقبال خوبی که از پیش ثبت نام مجلس شد، نشان می دهد که حضور مردم حداکثری خواهد بود.

وی اظهار داشت: دوربین‌های دشمن بر وقایع سیاسی کشور ما از جمله انتخابات امسال تمرکز کرده اند و نحوه برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم را رصد می کنند که البته در این میان حضور پرشور در صحنه انتخابات، دشمنان را ناامید کرده و خط بطلانی بر خواسته‌های باطل آنها در ایجاد نفاق است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی حضور مردم پای صندوق‌های رای را خار چشم دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان مدعی هستنند که عدم استقبال مردم از انتخابات به منزله حمایت نکردن از جمهوری اسلامی است گر چه این موضوع معنا داری نیست، اما دشمنان سوء استفاده می کنند، پس نباید بهانه دست آنها دهیم.

جلالی اضافه کرد: از آنجا که سلایق متعدد در انتخابات پیش رو حضور دارند باید شرایط مطلوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم و زمینه های مشارکت بالا تقویت شود.

وی یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی باید در راستای افزایش مشارکت و حضور مردم تبلیغات انتخاباتی خود را انجام دهند و صرفا به برای رای آوری اقدام به سیاه نمایی و ناامید کردن مردم نکنند و الگویی از رقابت و رفاقت باشند تا انتخابات با سلامت برگزار شود و حرکت آنها در راستای حضور حداکثری مردم باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: با جمعی از نمایندگان صحبت کردم آنها دغدغه حضور مردم  در انتخابات برایشان اهمیت بیشتری دارد تا اینکه به مجلس راه یابند و این دیدگاه نشان دهنده اهمیت انتخابات سال جاری است که باید باشکوه برگزار شود.

جلالی حضور مردم در پای صندوق های رای را پیروزی نظام عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی نظام قوی باشد مجلس و دولت قوی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات به دنبال پیروزی شخص و جناح خاصی نیستیم بلکه پیروزی نظام مهم است و این پیروزی وقتی محقق می شود که مردم پای صندوق های رای حضور یابند.

منبع : ایرنا

منبع خبر: رکنـا