به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: مهر ماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در مجتمع ری لند شهرری بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷۲ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: مهر ماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در مجتمع ری لند شهرری بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷۲ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری حضرت عبدالعظیم(ع) در محل مشاهده شد که ۴ نفر از اراذل دارای سطح با استفاده از سلاح سرد (قمه) اقدام به درگیری، عربده کشی نموده که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس و شلیک چند تیر هوایی ، هر ۴ نفر عامل اصلی درگیری دستگیر و ۳ قبضه سلاح سرد (قمه) از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری علت درگیری را اختلافات قبلی دانسته و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات با دستور مقام قضائی هر ۴ نفر اراذل روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

منبع خبر: رکنـا