به گزارش زیرنویس، روز گذشته یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲، متقاضیان خودروهای وارداتی چانگان سایپا پیامکی به این شرح دریافت کردند که: “متقاضی محترم خودرو چانگان CS35 plus ، باسلام و احترام، در صورت تمایل به ویرایش خودروی خود به لینک آدرس مراجعه کنید.” پس از دریافت این پیام بسیاری از مشتریان این خودروها جهت ویرایش […]

به گزارش زیرنویس، روز گذشته یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲، متقاضیان خودروهای وارداتی چانگان سایپا پیامکی به این شرح دریافت کردند که: “متقاضی محترم خودرو چانگان CS35 plus ، باسلام و احترام، در صورت تمایل به ویرایش خودروی خود به لینک آدرس مراجعه کنید.”

پس از دریافت این پیام بسیاری از مشتریان این خودروها جهت ویرایش خودروی خود به سامانه طرح یکپارچه عرضه خودرو مراجعه کردند اما با مشکل عجیبی مواجه شدند.

متقاضیان سایپا

یکی از مخاطبان زیرنویس در این خصوص گفت: دیروز یکشنبه پیامکی برای ما ارسال شد که جهت ویرایش خودروی چانگان خود، به سایت مراجعه کنید.

این مخاطب در ادامه گفت: وقتی به سایت مراجعه کردم و بر گزینه ویرایش سفارش کلیک کردم، اتفاق عجیبی رخ داد.

این مخاطب تاکید کرد: از آنجا که ما انصراف ندادیم، بعد از کلیک بر ویرایش سفارش، پیام آمد که: “انصراف دادید”.

این در حالی است که ما انصراف ندادیم و مسئولان سامانه هم جوابگو نیستند ،ممنون می شوم پیگیری کنید.

متقاضیان سایپا

 

متقاضیان سایپا

امکان ویرایش وجود ندارد

مشتری دیگر سایپا در این رابطه نوشت: مشکل ما یکی دو تا نیست. قیمت ها هنوز مشخص‌ نیست و نمی دانیم با چه رقمی مواجه می شویم. حالا آمدند و خودشون ما را از خرید منصرف کردند.

مخاطب دیگر نوشت: پیامک ویرایش آمده ولی امکان ویرایش نداریم. چکار کنیم؟ از دیروز که پیامک ارسال شده تا این لحظه هنوز مشکل برطرف نشده است.

مشتری دیگر نوشت: پیامک ویرایش ارسال شده ولی نمی توانیم ویرایش کنیم. شما می توانید ما را راهنمایی کنید؟

متقاضی دیگری در این خصوص نوشت: با مرورگر، بدون فیلترشکن و با فیلترشکن هم امتحان کردیم اما امکان ویرایش وجود ندارد و بدون اینکه انصراف داده باشیم، سیستم ما را انصرافی اعلام می کند. من خیلی با پشتیبانی سایت تماس گرفتم اما متاسفانه کسی پاسخگو نیست.

به گزارش زیرنویس، از آنجا که این مشکل بسیاری از متقاضیان خودروهای چانگان است،منتظر رسیدگی مسئولان ذیربط و پاسخگویی آنها هستیم.

منبع خبر: رکنـا