اولی هوینس، رئیس بایرن مونیخ ادعا می‌کند که آنها فقط ۸۲ میلیون پوند برای هری کین پرداختند. غول‌های آلمانی پیشنهادات متعددی برای خرید ملی‌پوش انگلیسی ارائه کرده بودند که تاتنهامی‌ها همه آنها را رد کردند تا اینکه در نهایت با مبلغی موافقت کردند. کین ۳۰ ساله با شرایط بایرن به توافق رسیده بود، بنابراین آماده […]

- رقم دقیق پرداختی بایرن‌مونیخ برای هری کین مشخص شد

اولی هوینس، رئیس بایرن مونیخ ادعا می‌کند که آنها فقط ۸۲ میلیون پوند برای هری کین پرداختند. غول‌های آلمانی پیشنهادات متعددی برای خرید ملی‌پوش انگلیسی ارائه کرده بودند که تاتنهامی‌ها همه آنها را رد کردند تا اینکه در نهایت با مبلغی موافقت کردند.

کین ۳۰ ساله با شرایط بایرن به توافق رسیده بود، بنابراین آماده بود به محض موافقت تاتنهام، این انتقال را انجام دهد. و به گفته هونس پیشنهاد موفقیت‌آمیز فقط ۸۲ میلیون پوند ارزش داشت. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که این هزینه با افزودنی‌ها به ۱۰۴ میلیون پوند افزایش می‌یابد. و اگر کین فرم فعلی خود را حفظ کند، بایرن ممکن است مجبور شود بقیه پول را زودتر از حد انتظار بپردازد.

این مهاجم در ۱۰ بازی ۹ گل برای قهرمان بوندسلیگا به ثمر رسانده و بایرن در این فصل در لیگ شکست‌ناپذیر بوده است. او به خوبی با زندگی در آلمان سازگار شده و گفته می‌شود که در نظر دارد به یک عمارت مجلل به ارزش ۲۹ میلیون پوند نقل مکان کند.

کین قراردادی چهار ساله با بایرن منعقد کرد، اما به نظر می‌رسد که لندنی‌های شمالی یک بند بازخرید برای کاپیتان انگلیس دارند. ماه گذشته از دنیل لوی، رئیس هیئت مدیره تاتنهام پرسیده شد که آیا بند بازخریدی در قرارداد هری کین وجود دارد یا خیر، که او پاسخ داد: «البته». مشخص نیست که این رقم چیست و چه زمانی اسپرز می‌تواند این بند را دوباره فعال کند.

کین قرار است این هفته پس از دریافت مجوز خداحافظی به تاتنهام بازگردد. او در حالی که به همراه تیم ملی انگلیس برای بازی انتخابی یورو ۲۰۲۴ مقابل ایتالیا آماده می‌شود، از پایگاه انفیلد اسپرز بازدید خواهد کرد. کین قبل از انتقال تابستانی به بایرن نتوانسته بود با هوادارانش خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی