به گزارش زیرنویس، حسینعلی شیروانی امروز، ۱۷ مهرماه گفت:‌ پلیس با عاملان هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند. وی تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از محلات شهرستان کوه‌چنار، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس […]

به گزارش زیرنویس، حسینعلی شیروانی امروز، ۱۷ مهرماه گفت:‌ پلیس با عاملان هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و عمومی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از محلات شهرستان کوه‌چنار، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی با ۳ نفر از اتباع بیگانه به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر و موجب اخلال و رعب و وحشت شهروندان شده‌اند و پس از رسیدن ماموران از محل متواری شده بودند. 

شیروانی تصریح کرد: ماموران سریعا در محل حاضر و طی هماهنگی قضایی و پس از شناسایی آن‌ها در عملیات‌های جداگانه متهمان درگیری را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس که بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی مجموعه انتظامی روبه‌رو خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا