در شروع دوباره لیگ پرسپولیس در هفته هفتم میزبان گل گهر بود. دیدار دو تیم در سال‌های اخیر همیشه پرگل و جذاب بوده و این بار هم تماشاگران زیادی آمده بودند تا بعد مدت‌ها دوباره با فوتبال زندگی کنند. پرسپولیس در خانه به این سه امتیاز نیاز مبرمی داشت. با توجه به امتیازات کسر شده […]

- تک گل پرسپولیس برای این دو ستاره حیاتی بود

در شروع دوباره لیگ پرسپولیس در هفته هفتم میزبان گل گهر بود. دیدار دو تیم در سال‌های اخیر همیشه پرگل و جذاب بوده و این بار هم تماشاگران زیادی آمده بودند تا بعد مدت‌ها دوباره با فوتبال زندگی کنند.

پرسپولیس در خانه به این سه امتیاز نیاز مبرمی داشت. با توجه به امتیازات کسر شده از سپاهان، پرسپولیس به صدر رفته بود اما بازی‌های معوقه کار دست قرمزها داد و تراکتور و ذوب آهن از این تیم رد شدند.

وقتی در شروع دوباره بازی‌ها سپاهان هم پنجمین برد پی در پی را کسب کرد زنگ خطر برای پرسپولیس به صدا درآمد. پس باید هر طور شده گل گهر را می‌برد. بازی آنقدر مهم بود که قرمزها سلطان خود را هم به میدان آوردند؛ علی پروین هم آن بالا نشست!

اما با همه این‌ها دو بازیکن پرسپولیس خیلی بیشتر از تیمشان به این بازی نیاز داشتند، دو بازیکنی که سازنده و زننده تک گل ۳ امتیازی مسابقه بودند!

دانیال اسماعیلی فر نقطه ضعف پرسپولیس مقابل النصر بود. او مدت‌هاست خوب بازی نمی‌کند و به تیم ملی هم دعوت نمی‌شود، درست برعکس صادق محرمی و رامین رضاییان. ستاره سابق پرسپولیس هر هفته خوش می‌درخشد، در همین لیگ خودمان!

«شهاب زاهدی» هم که تحت فشار عجیب و غریبی بود. دو مهاجم رفته پرسپولیس دو گل زدند اما او در چهار بازی گلی نزده بود. شهاب از هر طرف تحت فشار بود و خیلی خیلی به این گل نیاز داشت. گلی که دانیال اسماعیلی فر ساخت و شهاب زاهدی زد تا این دو بازیکن را از زیر فشار بیرون آورد.

منبع: خبـر ورزشی