به گزارش زیرنویس ، شامگاه روز ۱۶ مهر ماه خبر مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان های شمال تهران به کلانتری ۱۲۴ قلهک گزارش شد و ماموران برای تحقیقات بیشتر به محل حادثه اعزام شدند. پس از بررسی های ابتدایی مشخص شد زن جوان ۴۳ ساله برای عمل لیپوساکشن به بیمارستان مراجعه کرده و […]

به گزارش زیرنویس ، شامگاه روز ۱۶ مهر ماه خبر مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان های شمال تهران به کلانتری ۱۲۴ قلهک گزارش شد و ماموران برای تحقیقات بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

پس از بررسی های ابتدایی مشخص شد زن جوان ۴۳ ساله برای عمل لیپوساکشن به بیمارستان مراجعه کرده و پس از انجام معاینات و آزمایشات لازم برای انجام عمل زیبایی به اتاق عمل فرستاده شده که متاسفانه در حین عمل جان خود را از دست میدهد.

طبق اظهارات خانواده متوفی دکتر متخصص زیبایی قبل از عمل جراحی متوجه بیماری دیابت این زن جوان نشده و از همین لحاظ خانواده او از بیمارستان و کادر درمان شکایت کرده اند.

بر اساس شکایت خانوده متوفی ودستور قاضی کشیک از دادسرای امورجنایی تهران جسد برای بررسی به پزشک قانون انتقال داده شد و پرونده برای تحقیقات بیشتر و ارائه مستندات کافی به دادسرای ۲۶ جرائم پزشکی ارجاع داده شد .

 

منبع خبر: رکنـا