لیونل مسی به صورت قرضی به بارسلونا ملحق نخواهد شد چراکه گفته می‌شود بارسلونا اولویت‌های دیگری برای پنجره ژانویه دارد. صحبت‌هایی در مورد بازگشت برنده هفت توپ طلا به نوکمپ شنیده می‌شود زیرا تیم فعلی او اینترمیامی در پلی‌آف MLS حضور ندارد و اولین فصل مسی در ایالات متحده در ۲۱ اکتبر به پایان خواهد […]

چرا لیونل مسی به صورت قرضی به بارسلونا برنمی‌گردد؟/

لیونل مسی به صورت قرضی به بارسلونا ملحق نخواهد شد چراکه گفته می‌شود بارسلونا اولویت‌های دیگری برای پنجره ژانویه دارد.

صحبت‌هایی در مورد بازگشت برنده هفت توپ طلا به نوکمپ شنیده می‌شود زیرا تیم فعلی او اینترمیامی در پلی‌آف MLS حضور ندارد و اولین فصل مسی در ایالات متحده در ۲۱ اکتبر به پایان خواهد رسید. او در ماه نوامبر با آرژانتین مشغول بازی‌های انتخابی جام جهانی خواهد بود، اما پس از آن تا شروع فصل ۲۰۲۴ یک استراحت طولانی خواهد داشت. او می‌توانست با بازگشت قرضی کوتاه‌مدت به اروپا، در رقابت باقی بماند.

نشریه موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که هیچ معامله‌ای با بارسلونا انجام نخواهد شد زیرا قهرمان لالیگا همچنان با بودجه فشرده کار می‌کند. حتی اگر مسی با دستمزد کم موافقت کند، لالیگا دستمزد او را بسیار بالاتر محاسبه می‌کند؛ همانطور که با ژوائو فلیکس در تابستان این کار را انجام داد.

اولویت کاتالان‌ها بازیکن ۱۸ ساله است نه لیونل مسی!

بارسا همچنین مشتاق است تا ویتور روکه را در ژانویه ثبت‌نام کند و در حال حاضر پیش‌قراردادی با اتلتیکو پارانانسه برای مهاجم ۱۸ ساله برزیلی امضا کرده است. هیچ توجهی به جذب مسی نشده است، به این معنی که او در ژانویه به تمرینات پیش‌فصل با اینترمیامی بازخواهد گشت. و تیم دیوید بکام می‌تواند یک سری بازی دوستانه در زمستان برگزار کند.

منبع: خبـر ورزشی