ستاره برزیلی الدحیل در فهرست کی‌روش
ستاره برزیلی الدحیل در فهرست کی‌روش

ادمیلسون جونیور، یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین بازیکنان خارجی حاضر در لیگ ستارگان قطر  است. این بازیکن برزیلی فصل قبل را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد و در فصل جاری هم تاکنون برای الدحیل به میدان نرفته است. او چندی پیش به تمرین گروهی الدحیل بازگشت و قرار است نامش به عنوان یک بازیکن […]

- ستاره برزیلی الدحیل در فهرست کی‌روش

ادمیلسون جونیور، یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین بازیکنان خارجی حاضر در لیگ ستارگان قطر  است. این بازیکن برزیلی فصل قبل را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد و در فصل جاری هم تاکنون برای الدحیل به میدان نرفته است.

او چندی پیش به تمرین گروهی الدحیل بازگشت و قرار است نامش به عنوان یک بازیکن داخلی در الدحیل به ثبت برسد و در صورتی که این اتفاق رخ بدهد کارلوس کی‌روش هم می‌تواند او را به تیم ملی قطر دعوت کند.

به نوشته الرای احتمال زیادی می‌رود که کی‌روش تصمیم بگیرد ادمیلسون را به خاطر تجربه و کیفیت بالایش به اردوی تیم ملی فوتبال قطر فرابخواند. این بازیکن سال ۲۰۲۲ عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. او ۲۹ سال دارد و می‌تواند در جام ملت‌های آسیای پیش رو کمک زیادی به تیم کی‌روش بکند.

روزنامه الرای همچنین اعلام کرد کریستف گالتیه به عنوان سرمربی جدید الدحیل انتخاب شده و به‌زودی این انتقال رسما رسانه‌ای می‌شود.

باشگاه خبرنگاران