واکنش درویش به کسر امتیاز از پرسپولیس
واکنش درویش به کسر امتیاز از پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس گفت: به بهانه جریمه و کسر امتیاز از ما، می خواهند کسر امتیاز از سپاهان را ببخشند.

 

رضا درویش در گفت و گویی درباره شرایط یاسین سلمانی اظهار داشت: متاسفانه یاسین سلمانی در بازی شب گذشته دچار آسیب دیدگی شد و ام آر آی گرفت و دو پزشک نظر دادند که ایشان با پارگی رباط مواجه شده است و باید جراحی شود و تورم دارد و برای جراحی باید این تورم از بین برود و بعد جراجی شود. هم باشگاه پرسپولیس و هم هواداران یقین دارند که ایشان پس از جراحی به سرعت برخواهد گشت و ظرف دو الی ۳ ماه پرتوان تر و پرقدرت بازخواهد گشت.

بدون مطالعه و برنامه بازیکن را از تیم می‌گیرند

وی افزود: می توانستند، تصمیم بهتری بگیرند و از هر تیم یک الی دو بازیکن بگیرند. هم لیگ برگزار می شد و هم تیم امید بازی های خودش را ادامه می داد. وقتی بازیکنان را بدون منطق و بی دلیل جابه‌جا می‌کنند و به او فشار می‌آورند باید منتظر چنین عواقبی هم باشند. آقای عمری هم وقتی در تیم امید آسیب دید و وقتی از هانگزو به دوحه امد، پزشکان تلاش کردند تا بتواند برگردد. ماحصل این بازی ها چه شد که این مقدار خسارت دادیم. الان این بازیکن آسیب دیده است، کسی پاسخگو است. وقتی بازیکن را می برند بدون مطالعه و برنامه، باید متوجه باشند که این اتفاقات رخ می دهد.

لوکادیا جریمه ۳۵۰ هزار دلاری را ندهد، باشگاه چینی باید بدهد

سرپرست پرسپولیس درباره لوکادیا و پرونده اش در فیفا گفت: همکاران ما زحمت کشیدند، ۳۰۰ صفحه دفاعیه برای لوکادیا داشتیم و مطالبی در دادخواستش داشت که بیشترش سیاسی بود و ایشان ۳۵۰ هزار دلار محکوم شده است. بابت اینکه او قرارداد را فسخ کرده است. این مبلغ را هم باشگاه چینی و هم لوکادیا محکوم شده است و به صورت تظامنی است و اگر لوکادیا پرداخت نکند، باشگاه باید بپردازد. برای اولین بار یک باشگاه همچنین حکمی گرفتند ولی متاسفانه در فضای مجازی اندیشمندانی، اظهار نظر کرده اند که کار خاصی صورت نگرفته است. افرادی کارشناسی می کردند که فیفا، دادخواست این افراد را رد کرده بود. از عصبانیت لوکادیا معلوم بود که چه قدر این حکم او را آزار داده است.

سازمان لیگ می خواست، جام را با اسنپ به باشگاه بفرستد

وی درباره عملکرد داوری در دیدار اخیر پرسپولیس و توپی که از خط دروازه این تیم عبور کرد، گفت: آقای اسفندیار پور مدیرعامل گل گهر سیرجان بسیار انسان وارسته است و تیمش باخته است و اظهارنظر می کند. به هر حال اگر این بازی جام نمی دادند، بالاخره در یک بازی که هوادار خواهد بود، جام را می دادند. سازمان لیگ می‌خواست جام سوپرکاپ را با اسنپ به باشگاه بفرستد ولی ما اصرار به برگزاری جشن داشتیم. ما اصرار داشتیم که هوادار حضور داشته باشد و ببیند که این جام را. اگر چه این جام ها برای ما عادی شده است. ما گفتیم اگر امکانش هست در یک بازی که هوادار هست، این جام داده شود.

توپ گل گهر، وارد دروازه ما نشد

مدیرعامل پرسپولیس درباره اتفاق مشکوک به گل، گل گهر سیرجان گفت: ما وقتی صحنه را از بالا دیدم، مشخص است که توپ با تیرک دروازه مماس است، دستکش دروازه بیرانوند مشخص است که توپ را قبل از اینکه کامل به درون دروازه برود، بیرون می کشد.

بر چه اساسی یک امتیاز کم و ۱۰ میلیارد جریمه کرده‌اند؟

درویش درباره کسر یک امتیاز از پرسپولیس و حکم کمیته انضباطی گفت: جالب است من به عنوان مدیر باشگاه، تا این لحظه هیچ ابلاغیه برای ما نیامده است. اساسا حکم باید به سازمان لیگ ابلاغ شود و این سازمان به باشگاه ابلاغ کند. حتی با قنبرزاده هم صحبت کردم که او از این حکم بی‌اطلاع بود. بر چه اساسی یک امتیاز کم و ۱۰ میلیارد جریمه کرده‌اند؟ کیلویی چند؟! متری چند؟!

اگر فرض کنیم که این تخلف درست باشد، اگر به خاطر این تخلف یک امتیاز و ۱۰ میلیارد است، من احکام را می خوانم. حتی اگر بگویند این مالیات را ما داده باشیم، باز هم سقف قرارداد ما بالا نرفته است. این ۱۰ میلیارد از کجا آمده است؟ شاید تفریحی یک چیزی را رسانه ای کردند. اول باید به ما می‌گفتند تا رسانه ای کنند.

شنیده بودم که می‌خواهند از پرسپولیس امتیاز کسر کنند

وی خاطرنشان کرد: البته من دو هفته جسته و گریخته از اطراف فدراسیون می‌شنیدم که می گفتند، این افراد دنبال این هستند که از شما امتیاز کم کنند و پس از آن به استیناف می‌رود و ۴ امتیاز سپاهان را هم می‌کنند و در نهایت هر دو تیم جریمه مالی می شوند و درآمد ۵۰ میلیاردی خواهند داشت.

آخر این قصه می شود، بخشش امتیاز سپاهان

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: من به شما قول می دهم آخر این قصه می‌شود بخشش تمام کسر امتیازها و کسب ۵۰ میلیارد درآمدزایی برای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ. به این بهانه می‌خواهند کسر امتیاز سپاهان را هم ببخشند و این یک نمایشنامه است. چگونه ۶ بازیکن ۱۸۰ میلیارد برای سپاهان ثبت شده است و الان بازهم بازیکن جذب می‌کنند؟

به ما گفته بودند، مدارک شما مشکلی ندارد

درویش درباره اینکه آیا این حکم را به استیناف خواهند برد، گفت: هنوز این حکم ابلاغ نشده است و اگر هم باشد باید این حکم را به کمیته استیناف ببریم. یک جلسه گذاشته بودند و ما مدارک بردیم و علی الظاهر به ما گفتند که مدارک شما مشکلی ندارد.

بعد از صحبت عضو هیات مدیره استقلال، این تیم ۳ بازیکن جذب کرده است

وی خاطر نشان کرد: عضو هیات مدیره استقلال گفت که ۴۰ میلیارد تومان، ۱۰ درصد از قرارداد کل بازیکنان این تیم است. یعنی سقف قرارداد آن ها ۴۰۰ میلیارد است. از وقتی آن مصاحبه در تلویزیون انجام شده است، این تیم سه بازیکن دیگر هم جذب کرده است!

منبع: خبـر ورزشی