مالیات گولیسیانی و دردسر بزرگی که انتظار پرسپولیس را می‌کشد
مالیات گولیسیانی و دردسر بزرگی که انتظار پرسپولیس را می‌کشد

با وجود ادله‌هایی که باشگاه پرسپولیس در خصوص برعهده گرفتن مالیات گئورگی گولیسیانی مدافع گرجستانی انجام داد، اما در نهایت کمیته انضباطی این باشگاه را محکوم کرد تا دردسر بزرگی گریبان پرسپولیس را بگیرد. پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که در قرارداد گولیسیانی به صورت شفاف بحث پرداخت مالیات این بازیکن و مسائل رفاهی آورده نشده و […]

- مالیات گولیسیانی و دردسر بزرگی که انتظار پرسپولیس را می‌کشد

با وجود ادله‌هایی که باشگاه پرسپولیس در خصوص برعهده گرفتن مالیات گئورگی گولیسیانی مدافع گرجستانی انجام داد، اما در نهایت کمیته انضباطی این باشگاه را محکوم کرد تا دردسر بزرگی گریبان پرسپولیس را بگیرد.

پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که در قرارداد گولیسیانی به صورت شفاف بحث پرداخت مالیات این بازیکن و مسائل رفاهی آورده نشده و به همین دلیل تخلفی هم صورت نگرفته است، اما کمیته انضباطی این موارد را رد کرد تا یک دردسر بزرگ گریبان سرخ‌پوشان را بگیرد.

در این رابطه هم حالا دردسر دیگری پیش‌روی پرسپولیسی‌ها و البته گولیسیانی قرار دارد چرا که با شرایط به وجود آمده باید تغییراتی در قرارداد این مدافع گرجستانی داده شود.

باشگاه پرسپولیس حالا مجبور است تا با گولیسیانی توافق و تفاهم کند تا این بازیکن شخصاً پرداخت مالیاتش را به عهده بگیرد در غیر این صورت تبعات دیگری گریبان این باشگاه و این بازیکن را خواهد گرفت.

مطابق قانون در صورتی که گولیسیانی زیر بار این توافق و پرداخت مالیاتش نرود به احتمالا فراوان از بازی کردن او جلوگیری خواهد شد تا این پرونده تعیین تکلیف شود.

گولیسیانی که فصل گذشته یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس بود در این فصل شرایط خوبی در این تیم ندارد و در بسیاری از بازی‌ها از ترکیب اصلی دور است و حالا با اتفاقات رخ داده باید مالیات قراردادش را خودش بپردازد که در این شرایط احتمالاً اوضاع او را در پرسپولیس سخت‌تر خواهد کرد.

گولیسیانی که به دلیل عملکرد درخشان خود در فصل گذشته موفق شد به تیم ملی گرجستان هم دعوت شود حالا در شرایط سختی قرار دارد و علاوه بر ضرر فوتبالی احتمالاً ضرر مالی را هم تجربه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران