بحران در اردوی اینتر به نفع طارمی/میلان در کمین ملی‌پوش ایرانی
بحران در اردوی اینتر به نفع طارمی/میلان در کمین ملی‌پوش ایرانی

پس از آنکه مارکو آرناتوویچ در جریان برتری یک بر صفر اینتر مقابل امپولی در هفته پنجم سری A ایتالیا مصدوم شد و تا اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر) به دور از میادین فوتبال خواهد بود، مدیران باشگاه اینتر حالا در تلاش برای جذب یک مهاجم جدید هستند. این مهاجم اتریشی از ناحیه کشاله ران […]

- بحران در اردوی اینتر به نفع طارمی/میلان در کمین ملی‌پوش ایرانی

پس از آنکه مارکو آرناتوویچ در جریان برتری یک بر صفر اینتر مقابل امپولی در هفته پنجم سری A ایتالیا مصدوم شد و تا اواخر ماه نوامبر (اوایل آذر) به دور از میادین فوتبال خواهد بود، مدیران باشگاه اینتر حالا در تلاش برای جذب یک مهاجم جدید هستند. این مهاجم اتریشی از ناحیه کشاله ران پای چپ خود دچار کشیدگی عضله شده و انتظار می‌رود در تاریخ ۲۶ نوامبر (پنجم آذر) به بازی اینتر مقابل یوونتوس برسد.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ با توجه به مصدومیت مارکو آرناوتوویچ و عدم تأثیرگذاری لازم الکسیس سانچس بر خط حمله اینتر، سران این باشگاه ایتالیایی در حال بررسی هدف قرار دادن یک مهاجم جدید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی در ماه ژانویه هستند. گزینه‌ها اکنون مهدی طارمی مهاجم پورتو که قراردادش با این باشگاه پرتغالی در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و دیگری آرماندو بروخا است که ممکن است توسط چلسی قرض داده شود.

طارمی ۳۱ ساله تابستان اخیر هم بحث پیوستنش به اینتر مطرح بود، اما مدیران این باشگاه در نهایت آرناتوویچ را از بولونیا قرض گرفتند که گزینه ارزان قیمت‌تری نسبت به مهاجم ایرانی پورتو بود. مهاجم تیم ملی ایران که فصل جاری را چندان خوب شروع نکرده و در ۱۱ بازی تنها موفق به ثمر رساندن دو گل برای پورتو شده، تاکنون در ۱۵۸ بازی برای این تیم پرتغالی آمار ۸۲ گل زده و ۵۰ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

علاقه اینتر به طارمی در حالی است که دیگر تیم شهر یعنی میلان نیز همچنان وضعیت او را دنبال می‌کند و در تدارک ارائه پیشنهادی برای جذب مهاجم تیم ملی ایران در پنجره نقل وانتقالاتی ژانویه است.

گفته می‌شود در پنجره ژانویه می‌توان با مبلغی حدود ۸ میلیون یورو، پورتو را مجاب به واگذاری طارمی کرد.

باشگاه خبرنگاران