مخالفت ناپولی و فیورنتینا با سفر به عربستان
مخالفت ناپولی و فیورنتینا با سفر به عربستان

نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشت که در پی تغییر زمان برگزاری سوپرجام فوتبال ایتالیا در عربستان سعودی، ناپولی و فیورنتینا دو تیم از تیم‌های این تورنمنت چهارجانبه با سفر به عربستان مخالفت کرده و تقاضای برگزاری این رویداد در خاک ایتالیا را داشته‌اند. ایتالیایی‌ها از امسال با تقلید از همتایان‌شان در اسپانیا، شمار تیم‌‌های سوپرجام که […]

- مخالفت ناپولی و فیورنتینا با سفر به عربستان

نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشت که در پی تغییر زمان برگزاری سوپرجام فوتبال ایتالیا در عربستان سعودی، ناپولی و فیورنتینا دو تیم از تیم‌های این تورنمنت چهارجانبه با سفر به عربستان مخالفت کرده و تقاضای برگزاری این رویداد در خاک ایتالیا را داشته‌اند.

ایتالیایی‌ها از امسال با تقلید از همتایان‌شان در اسپانیا، شمار تیم‌‌های سوپرجام که در عربستان سعودی برگزار می‌شود را به چهار تیم افزایش داده‌اند و از این به بعد جز قهرمانان لیگ و جام حذفی، نایب قهرمانان این دو تورنمنت هم در سوپرجام شرکت خواهند داشت. این به معنای شلوغ‌تر شدن تقویم تیم‌‌‌های حاضر در این رویداد است که در میان آنها ناپولی و فیورنتینا شدیداً با آن مخالف هستند و به همین منظور فدراسیون را به عدم سفر به عربستان تهدید کرده‌اند.

برای فدراسیون اما ظاهراً مخالفت و تهدید این دو باشگاه چندان مهم نیست و نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا، ضمن هشدار دادن به آنها درباره عواقب عدم حضورشان که شامل جریمه می‌شود؛ در حالت آماده‌باش است تا دو تیم دیگر، یعنی میلان و آتالانتا را راهی شهر ریاض کند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، سوپرجام ایتالیا در هفته اول ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ آغاز و فینال آن روز هشتم همان ماه برگزار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران