به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ورزشگاه آزادی این روز‌ها به پر سر و صدا‌ترین ورزشگاه ایران تبدیل شده که شرایط زمین این ورزشگاه صدای بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال جهان از جمله رونالدو و نیمار را هم درآورد. با این حال این چمن کمی مورد ترمیم قرار گرفته تا بلکه شرایط بهتری پیدا کند. […]

- زمین نفرین شده برای پرسپولیس/ مصدومان به پنج نفر رسید

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ورزشگاه آزادی این روز‌ها به پر سر و صدا‌ترین ورزشگاه ایران تبدیل شده که شرایط زمین این ورزشگاه صدای بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال جهان از جمله رونالدو و نیمار را هم درآورد. با این حال این چمن کمی مورد ترمیم قرار گرفته تا بلکه شرایط بهتری پیدا کند.

هر چند پرسپولیس در این فصل شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس بوده، اما تا به حال پنج سرخ‌پوش در این ورزشگاه مصدوم شدند و می‌توان گفت که حالا به زمینی نفرین‌شده برای پرسپولیس‌ها تبدیل شده است.

مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری در بازی مقابل النصر و یاسین سلمانی و میلاد سرلک مقابل گل‌گهر با مصدومیت مواجه شدند.

هر چند مصدومیت ترابی و اسماعیلی‌فر زود بهبود پیدا کرد و مصدومیت امیری و سرلک نیز در شرایط حادی قرار ندارد، اما پارگی رباط صلیبی یاسین سلمانی موجب شده تا این بازیکن دست کم ۶ ماه دور از دسترس یحیی گل‌محمدی باشد.

به همین خاطر وضعیت مصدومیت‌های سریالی پرسپولیس برای گل‌محمدی به چالش جدی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا