انتشار فایل صوتی یکی از نامزد‌ها باعث خجالت است
انتشار فایل صوتی یکی از نامزد‌ها باعث خجالت است

مهرداد سراجی پیش از آغاز مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران در جمع خبرنگاران گفت: همیشه موارد را مطرح کرده ام و هر وقت به تنگ آمدم به سراغ شما آمدم. باید بازهم محوریت و اصالت را به اخلاق بدهیم تا یک رقابت دوستانه داشته باشیم. مثل همان مسابقه‌ای که بازیکنان دو تیم بازی جوانمردانه را […]

- انتشار فایل صوتی یکی از نامزد‌ها باعث خجالت است

مهرداد سراجی پیش از آغاز مجمع انتخاباتی هیات فوتبال تهران در جمع خبرنگاران گفت: همیشه موارد را مطرح کرده ام و هر وقت به تنگ آمدم به سراغ شما آمدم. باید بازهم محوریت و اصالت را به اخلاق بدهیم تا یک رقابت دوستانه داشته باشیم. مثل همان مسابقه‌ای که بازیکنان دو تیم بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنند و در ابتدا و انتهای مسابقه با هم دست می‌دهند. این بهترین رویه است. حلقه مفقوده فوتبال ما اخلاق است.

وی در مورد اینکه در این انتخابات مواردی که گفته رعایت شده گفت: من رعایت کرده ام و توصیه ام به رفقا همین بود و با اکثر نامزد‌ها هم نشست گذاشتم وبه هیچ کدام از آن‌ها هم جسارت نکردم که بگویم به نفع من انصراف بدهید، چون همه آن‌ها از من فوتبالی‌تر و مسلط‌تر هستند. ولی گفتم همدیگر را تخریب نکنیم و پول خرج نکنیم. حداقل من و دوستانم که با من کار کرده اند در همه سطوح از وزارت ورزش، هیات ها، فدراسیون و دوستان خبرنگارم به همه این توصیه من بود و امیدوارم سربلند باشم.

سراجی در مورد اینکه یعنی اصلا با کسی لابی و صحبت نکرده اید، گفت: قطعا برای انتخابات صحبت می‌کنیم و برنامه‌ها را ارایه می‌کنیم. من روز اولی که برای ثبت نام آمدم برنامه ام را همان جا عنوان کرده ام و برای یادآوری می‌گویم که محور برنامه ما تدوین سند توسعه فوتبال استان تهران باشد و این سند توسعه است که به عنوان دانای کل و ساختار و سیستم نقش آفرینی می‌کند باعث می‌شود که تصمیم‌های شخصی، فی البداهه و غیر کارشناسی به حداقل برسد.

نامزد انتخابات هیات فوتبال تهران در مورد اینکه درباره انتشار فایل صوتی منتشر شده دل چرکین نشده اید، گفت: این رفتار‌هایی که دیدیم خیلی کم بود و حجم تخریب و توهین و رفتار‌های عجیب در برخی دوران دیدیم نبود، نقطه قوت این رقابت‌ها این مسایل به حداقل رسید. در مورد فایل صوتی که منتشر شد واقعا باعث خجالت است. در نهایت من یا دیگری یا اسم خاصی را نمی‌شود گفت این خانواده فوتبال است که متضرر می‌شود و من تاکید و نظرم این است اخلاق را محور رفتارهایم قراربدهیم و مطمئنا تصمیمی که حول محور اخلاق گرفته می‌شود که در فوتبال هم می‌گوییم بازی جوانمردانه آن پیروز خواهد شد.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران