حواشی ایجاد شده بر سر داوری دیدار پرسپولیس و گل گهر در هفته هفتم لیگ برتر به مقامات سیاسی هم کشیده شده است. در این خصوص امروز نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز به حمایت از گل گهر پرداخت و خواهان احقاق حق این تیم صنعتی شد. شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان در […]

- پیشنهاد طعنه‌آمیز به پرسپولیس؛ اگر پول ندارید، ما در آزادی VAR نصب کنیم!

حواشی ایجاد شده بر سر داوری دیدار پرسپولیس و گل گهر در هفته هفتم لیگ برتر به مقامات سیاسی هم کشیده شده است. در این خصوص امروز نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز به حمایت از گل گهر پرداخت و خواهان احقاق حق این تیم صنعتی شد.

شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان در مجلس، در صحبت‌هایی که امروز انجام داد، ضمن گلایه از داوری دیدار پرسپولیس و گل گهر، پیشنهاد طعنه‌آمیزی نیز به مسئولان ورزشی دولت، وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس داد.

حسن‌پور با انتقاد از نبود تکنولوژی کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران گفت: «اگر دولت پول ندارد، باشگاه گل‌گهر این آمادگی را دارد هم در ورزشگاه آزادی و هم در ورزشگاه گل‌گهر این کار را انجام دهد!»

این در حالی است که باشگاه گل گهر سیرجان هنوز اقدامی برای نصب VAR در ورزشگاه اختصاصی خود انجام نداده است.

در ادامه همین مطلب بخوانید: میچل تی‌فرده: خیلی واضح بود که توپ گل شد؛ همه دیدند جز کمک داور/ با پرسپولیس مذاکره کردم ولی…

منبع: خبـر ورزشی