به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ادن هازارد، ستاره سابق چلسی و رئال مادرید، در ۳۲ سالگی از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد. هازارد در تابستان امسال به همکاری با رئال مادرید پایان داد و به عنوان بازیکن آزاد گزینه‌های زیادی در پیش رو داشت. ابتدا گفته می‌شد او به لیگ حرفه‌ای آمریکا می‌رود […]

- خداحافظی ادن هازارد از دنیای فوتبال

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ادن هازارد، ستاره سابق چلسی و رئال مادرید، در ۳۲ سالگی از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد. هازارد در تابستان امسال به همکاری با رئال مادرید پایان داد و به عنوان بازیکن آزاد گزینه‌های زیادی در پیش رو داشت. ابتدا گفته می‌شد او به لیگ حرفه‌ای آمریکا می‌رود و سپس شایعات انتقال به عربستان مطرح شد، اما در نهایت این بازیکن امروز با انتشار پیامی رسمی به حرفه خود به عنوان فوتبالیست پایان داد.

هازارد در متنی طولانی در اینستاگرامش نوشت: «شما باید به خودتان گوش دهید و در زمان مناسب توقف کنید. پس از ۱۶ سال و بیش از ۷۰۰ بازی، تصمیم گرفتم به عنوان یک فوتبالیست به دوران حرفه‌‎ای‌ام پایان دهم. توانستم رویایم را محقق کنم، در زمین‌های زیادی در سراسر جهان بازی کرده و از آن لذت برده‌ام. در طول دوران حرفه‌ای‌ام خوش‌شانس بودم که با مدیران، مربیان و هم‌تیمی‌های بزرگی آشنا شدم. از همه برای این لحظات بی‌نظیر تشکر می‌کنم. دلم برای شما تنگ خواهد شد.

همچنین می‌خواهم از باشگاه‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام تشکر کنم: لیل، چلسی و رئال مادرید و همین طور تیم ملی فوتبال بلژیک. یک تشکر ویژه از خانواده‌ام، دوستانم، مشاورانم و افرادی که در روز‌های خوب و بد به من نزدیک بودند. در نهایت، یک تشکر بزرگ از شما، هوادارانم، که من را در تمام این سال‌ها همراهی کردید. اکنون زمان آن است که از حضور در کنار عزیزانم لذت ببرم و تجربیات جدیدی داشته باشم. دوستانم به‌زودی شما را خارج از میدان می‌بینم.»

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا