افراد زیادی دغدغه آرامش استقلال را داشتند
افراد زیادی دغدغه آرامش استقلال را داشتند

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را بیان کرد.

 

به گزارش زیرنویس، علی خطیر در‌مورد شرایط فعلی استقلال، گفت: خدارا شاکرم که آرامش در باشگاه استقلال، آرام آرام حاکم می‌شود. طبیعی است وقتی وارد مجموعه‌ای می‌شوید که یک سری مشکلات اساسی از قبل وجود دارد. مشکلاتی که جمع شده، علایق و سلایق متفاوت از آدم‌های جدیدی که وارد باشگاه می‌شوند. فضایی شکل گرفته بود. این دوستان شاید هنوز دلشان نخواهد که استقلال به آرامش برسد. من و نکونام از ابتدا هدفمان موفقیت استقلال بود.

وی افزود: شاید باید بیشتر صحبت می‌کردیم، ولی مطمئناً هدف اصلی ما جز موفقیت استقلال و هوادارانش نبوده و نخواهد بود. ان‌شاءالله بقیه دوستان، هواداران و رسانه‌ها کمک کنند تا فضا ملتهب نشود. به این فضا دامن نزنیم و به آرامش کمک کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پرسیدند من حق دارم یا نکونام، گفتم هر دو حق دارم. من از نگاه خودم به عنوان مدیر باشگاه، با محدودیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد و نکونام در مسیر خواسته هر مربی که می‌خواهد موفق و قهرمان شود. او فرزند استقلال است و می‌خواهد این موفقیت برایش در استقلال رقم بخورد. هردو حق داریم. مشکلی به آن شدت نداشتیم. نه من با نکونام مشکل شخصی دارم و نه نکونام با من، در جلسه‌ای هم که نشستیم روی این خیلی تاکید کردیم که صحبت‌هایمان بیشتر شود و آدم‌های واسط کمتر باشند.

خطیر در‌مورد اینکه چرا زودتر این اتفاق نیفتاد، عنوان کرد: به نظرم در زمان خوبی اتفاق افتاد. در زمانیکه هردو موفقیت استقلال را نگاه کردیم. در مورد خیلی از موارد صحبت کردیم. جا دارد از دبیر و پیشکسوتان تشکر کنم که این زمینه را فراهم کردند با هم راحت‌تر این فضا را جلو ببریم. از حسن نیت دبیر خیلی سپاس‌گزارم، و پیشکسوتان عزیز که همه دغدغه استقلال را داشتند و دلشان می‌خواست آرامش برگردد. هدف، موفقیت استقلال است و خدا هم کمک می‌کند. روند نتیجه گیری و فنی ما در مسیر درست است و دلمان می‌خواهد این مسیر حفظ شود.

وی تصریح کرد: افراد متعددی دغدغه آرامش استقلال را داشتند. جلسه با پیشکسوتان هم برای همان روز هماهنگ شده بود، ولی روز قبلش دبیر تماس گرفت که می‌خواهیم این کار را انجام بدهیم. بزرگواری کرد با من و جواد تماس گرفت. او هم با من و هم با جواد از قبل رفاقت دارد. آن‌ها بچه محل بودند. نکونام هم به او خیلی احترام می‌گذارد. علی دبیر از مفاخر و اسطوره‌های ورزش کشور است. به گردن همه ما حق دارد. با منش پهلوانی‌اش از ما خواست که این مسائل را حل کنیم. خیلی هم سریع اتفاق افتاد و صحبت‌های خوبی انجام شد. بعد از آن هم در جلسه با پیشکسوتان مساله کامل حل شد.

مدبرعامل استقلال در‌مورد اینکه شاید انتظار داشت در بدو ورودش این آرامش وجود داشته باشد، گفت: انتظار نکونام هم شاید همین بود. طبیعی بود. ۲ جنس و نگاه متفاوت که هردو هم خودشان را محق می‌دانستند، اما خداراشکر این مساله شخصی نبوده و به خاطر استقلال بوده، الان هم از همه دوستان و مدیرانی که بیرون هستند و اصحاب رسانه می‌خواهم به این آرامش‌کمک کنند. آن جلسه را گذاشتیم، اما برخی رسانه‌ها روز بعد گفتند این‌ها دروغ است و نکونام آشتی نکرده است.

گفتند آشتی در کار نبوده. بعد که دیدند آشتی شده به سمت دیگری رفتند. عده‌ای نمی‌خواهند استقلال آرامش داشته باشد. نمی‌دانم چرا، احساسم این است که عده‌ای از آرامش استقلال ناراحت هستند. نمی‌دانم چه کسانی هستند و گرنه شکایت می‌کردیم.

وی افزود: می‌توانیم حدس و گمان بزنیم، ولی انصاف نیست که اسم آدم‌ها را روی حدس و گمان بیاورم، ولی واقعیت این را نشان می‌دهد که عده‌ای از آرامش استقلال ناراحت هستند. در جلسه، مباحث اصلی مطرح شد. گفتم خواسته‌های نکونام به حق است و او خواسته شخصی نداشت. در این مدت یکبار نشد بگوید به من پرداخت کنید یا این را برای خودم می‌خواهم. در زمان اوج اختلاف هم گفتم نکونام نه با من مساله شخصی داشت نه خواسته شخصی، ولی در مورد خواسته‌ها ما هم محدودیت داریم. باشگاهی مثل استقلال یا پرسپولیس در محدودیت اداره می‌شود.

وقتی با باشگاه‌های صنعتی مقایسه می‌کنم، تقریبا ۸۰ درصد جامعه هواداری را دارند، اما هر دو در محدودیت هستند. از صبح که بیدار می‌شویم می‌گوییم خدایا چکار کنیم. در مسیر روزمرگی افتاده‌ایم. بودجه و درآمد مشخصی نداریم. این، برای آینده ۲باشگاه خوب نیست. در این مدت که بودم همه جا در مجلس و دولت و هرکجا که توانستم این صدا را برسانم گفتم، حق استقلال و پرسپولیس این شیوه اداره شدن نیست.

باشگاه خبرنگاران