به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش منتشر شد. در آزمون استخدام آموزگار که نتایج نهایی آن ۳۰ شهریور اعلام شد، قرار بود ۲۸ هزار نفر استخدام شوند، اما ۱۱ هزار ظرفیت خالی ماند بنابراین دفترچه تکمیل ظرفیت برای تکمیل ظرفیت خالی مانده تدوین و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از تسنیم، دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

در آزمون استخدام آموزگار که نتایج نهایی آن ۳۰ شهریور اعلام شد، قرار بود ۲۸ هزار نفر استخدام شوند، اما ۱۱ هزار ظرفیت خالی ماند بنابراین دفترچه تکمیل ظرفیت برای تکمیل ظرفیت خالی مانده تدوین و به سازمان سنجش ارسال شد.

قبول‌شدگان نهایی آزمون آموزگاری و افرادی که در کارنامه نهایی آنها کد ۱۹ درج شده است در مرحله تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب کد شغل محل نیستند.

داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون آموزگاری که برای بررسی مدارک و تکمیل پرونده به آموزش و پرورش معرفی شده و در مرحله ارزیابی تکمیلی به دلایلی از جمله عدم احراز شرایط در آزمون عملی، صلاحیت‌های عمومی، عدم تطابق رشته تحصیلی، نداشتن شرط سنی و نظام وظیفه و عدم احراز شرایط پزشکی حائز شرایط نشده‌اند مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

در مرحله تکمیل ظرفیت، داوطلب واجد شرایط مجاز به انتخاب یک کد شغل محل است و به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کد شغل محل حدنصاب‌های علمی لازم را مدنظر قرار دهند.

در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش جنسیت به صورت مرد و زن لحاظ می شود بنابراین داوطلبان در این مرحله می توانند نسبت به انتخاب کدشغل درج شده با رعایت سهمیه ثبت‌نامی تایید شده برای معرفی شدگان مرحله قبل و سهمیه ثبت‌نامی برای داوطلبانی که قبلاً جهت ارزیابی تکمیلی به آموزش و پرورش معرفی نشده‌اند، بدون در نظر گرفتن جنسیت اقدام کنند.

داوطلبان معرفی شده جدید و داوطلبان فاقد حدنصاب‌های قبلی که در این مرحله در ردیف معرفی شدگان قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط باید در فرایند ارزیابی تکمیلی که از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

داوطلبان می‌توانند از روز سه شنبه ۱۸ مهر تا روز جمعه ۲۱ مهر به مدت ۴ روز با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به اعلام وضعیت بومی و انتخاب شغل محل از فهرست شغل محل‌های مندرج در دفترچه راهنما اقدام کنند.