سردار آزمون دیروز به ایران برگشته و خود را آماده اولین تمرین با تیم ملی می‌کند. بعد از مدت‌ها بحث و گفتگو و در حالی که او در اردوی قبلی تیم ملی غیبت داشت، مهاجم تیم رم دوباره در جمه بازیکنان تیم ملی است. جالب اینکه برای اولین بار او را در حالی می‌بینیم که […]

- سوالات جالب از سردار آزمون در کمپ تیم ملی/ طارمی به اینتر می‌رود؟ مورینیو چطور است؟

سردار آزمون دیروز به ایران برگشته و خود را آماده اولین تمرین با تیم ملی می‌کند. بعد از مدت‌ها بحث و گفتگو و در حالی که او در اردوی قبلی تیم ملی غیبت داشت، مهاجم تیم رم دوباره در جمه بازیکنان تیم ملی است. جالب اینکه برای اولین بار او را در حالی می‌بینیم که کنار خداداد عزیزی ایستاده و با مشاور فنی امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کند.

خداداد به سردار می‌گوید او یکی از چارچوب‌شناس‌ترین بازیکنانی است که در همه دوران فوتبالش در ایران دیده و برای سردار در رم آرزوی موفقیت می‌کند و او را تشویق به جنگیدن می‌کند؛ موضع فنی خداداد هم این است که با فنی که سردار دارد، دیر یا زود کار را خواهد گرفت. همان‌طور که در لورکوزن این اتفاق برایش افتاد.

لحظاتی بعد سردار و خداداد موج جمعیت را می‌شکافند و از هتل المپیک خارج می‌شوند، در حالی که لحظه به لحظه از پزشکان و افراد حاضر در سمینار برگزارشده در هتل المپیک سمت آنها می‌آیند و درخواست سلفی دارد.‌ آزمون با خوشرویی به همه درخواست‌ها پاسخ می‌دهد و خداداد هم که دیگر کمی از این فضا و دوران فوتبالش دور شده هم همین‌طور.

در فاصله هتل المپیک تا زمین چمن کمپ که امروز میزبان تمرین بسته ملی‌پوشان است، سید حسین حسینی هم به این جمع اضافه می‌شود و خوش و بش گرمی با سردار می‌کند و از او درباره تیم رم سوال می‌کند و آمار مهدی طارمی و اینتر را می‌گیرد. همچنین صحبت‌ها به سمت ژوزه مورینیو و سبک کارش و اخلاقش در تمرین و نحوه برخوردش با سردار می‌رود که صحبت‌های مهاجم تیم ملی یک‌سره تعریف از سرمربی مشهور پرتغالی رم است.

او به عنوان بازیکن تازه‌وارد امروز تیم ملی جزء اولین نفراتی است که وارد چمن شده و با خوش و بشی گرم با سایر ملی‌پوشان وارد جمعی می‌شود که آندرانیک، رحمان رضایی، مانیکونه و حمید مطهری، مربیان تیم ملی، در آن حضور دارند و از سردار درباره سلامتی‌اش و وضعیت جسمانی‌اش می‌پرسند.

آزمون آماده‌تر از همیشه با بدنی ترکه‌ای با همان روحیه خوب به سوالات پاسخ می‌دهد و بعد از این در زمین تمرین بسته می‌شود تا دیگر چیزی از آنچه در تمرین اتفاق می‌افتد، نبینیم.

او که به تازگی پدر شده و به مسئولیت‌های خانوادگی‌اش اضافه شده، امروز با تیم ملی به اردن خواهد رفت تا احتمالا به گل‌های ملی خودش اضافه کند؛ بازیکنی که وقتی به جمع ملی‌پوشان می‌پیوندد، تازه تیم ملی شکل و شمایل واقعی و بین‌المللی خود را پیدا می‌کند.

منبع: خبـر ورزشی