قول می‌دهم ناکامی در هانگژو را جبران کنم
قول می‌دهم ناکامی در هانگژو را جبران کنم

دانیال شه بخش ملی پوش بوکس کشورمان درباره عملکردش در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بازی‌های حساسی پیش رو داشتیم، زیرا همه می‌دانستیم بحث نتیجه گرفتن برای تیم ملی بوکس و همچنین کاروان ورزشی ایران در این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد. جدا از اینکه بحث کسب سهمیه المپیک نیز در پیش بود. نفرات فینالیست در رشته […]

- قول می‌دهم ناکامی در هانگژو را جبران کنم

دانیال شه بخش ملی پوش بوکس کشورمان درباره عملکردش در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بازی‌های حساسی پیش رو داشتیم، زیرا همه می‌دانستیم بحث نتیجه گرفتن برای تیم ملی بوکس و همچنین کاروان ورزشی ایران در این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد. جدا از اینکه بحث کسب سهمیه المپیک نیز در پیش بود. نفرات فینالیست در رشته بوکس کسب سهمیه می‌کردند. واقعا روز مسابقه روزم نبود و شرایط خوبی نداشتم. مربی ام همراهم نبود. بالاخره در سایر مسابقات که مربی ام همراهم بود نتیجه اش را گرفتم. البته مربیان با تجربه‌ای کنار ما بودند هر چند مربی من می‌توانست تاثیرات خاص خودش را بگذارد، اما بنا به تصمیم فدراسیون اعزام نشد.

او افزود: بازی خودم را به بوکسور میزبان باختم. امیدوارم در مسابقات تایلند و ایتالیا بتوانم کسب سهمیه کنم تا از این طریق روز‌های تلخ برای خودم را جبران کنم. واقعا تک تک بچه‌ها تلاش خودشان را کشیدند، اما متاسفانه نشد به مدال برسیم هر چند در رقابت‌های آینده قول می‌دهم بهترین نتایج را بگیرم.

شه بخش بیان کرد: واقعا پس از گرفتن مدال جهانی خیالم راحت شد که این مدال کمک می‌کند تغییراتی در بوکس ایران به وجود بیاید و این مدال باعث پیشرفت من و همچنین پیشرفت ایران شود. اما متاسفانه یکسری مشکلات در دوره قبلی فدراسیون پیش آمد و این امر رقم نخورد هر چند با انتخاب روح الله حسینی به عنوان رئیس جدید فدراسیون امیدوارم بتواند این رشته را متحول کند.

وی افزود: نباید برای بوکس برنامه‌های آنچنانی متصور شد و به سادگی می‌توانیم اردو‌های مشترک با سایر کشور‌ها داشته باشیم یا که به رقابت‌های مختلف برویم تا در آنجا محک بخوریم. تنها لازمه کار در این است که ارتباط خوبی با کشور‌های دیگر داشته باشیم. هر چه نباشد ابر قدرت‌های بوکس دنیا در آسیا هستند و باید از فرصت مغتنم استفاده کنیم، زیرا این مسئله به نفع ما است و ما می‌توانیم از این کشور‌های قوی آسیایی در جهت پیشرفت بیشتر استفاده کنیم.

گفتنی است که در رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو (نخستین مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس)، تیم ملی بوکس ایران دو نماینده روی رینگ داشت که در وزن ۵۷ کیلوگرم، دانیال شه‌بخش دارنده تنها مدال جهانی بوکس ایران، در مبارزه خود به مصاف «لیو پینگ» از چین رفت که شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران