طی چند ساعت گذشته بحث غیبت یحیی گل محمدی در تمرین و خبر فسخ قرارداد سرمربی پرسپولیس بسیار داغ بوده است. یحیی که از دو فصل قبل هنوز طلب دارد، طی ۳ ماه اخیر ۵ بار به باشگاه پرسپولیس بابت دریافت مطالباتش نوتیس داد ولی مدیران پرسپولیس پیگیر ماجرا نشدند و به نوعی این موضوع […]

- ماجرای گل محمدی درست مثل بیرانوند/ بازیکنان پرسپولیس چه زمانی از تصمیم جنجالی یحیی باخبر شدند؟

طی چند ساعت گذشته بحث غیبت یحیی گل محمدی در تمرین و خبر فسخ قرارداد سرمربی پرسپولیس بسیار داغ بوده است. یحیی که از دو فصل قبل هنوز طلب دارد، طی ۳ ماه اخیر ۵ بار به باشگاه پرسپولیس بابت دریافت مطالباتش نوتیس داد ولی مدیران پرسپولیس پیگیر ماجرا نشدند و به نوعی این موضوع را پشت گوش انداختند. ماجرای گل محمدی و پرسپولیس درست شبیه به اتفاقات مربوط به فسخ قرارداد بیرانوند و پرسپولیس است که در نقل و انتقالات تابستانی رخ داد.

اینکه یحیی می تواند بابت عدم دریافت آپشن های مربوط به قراردادش، به صورت یکطرفه فسخ کند یا خیر، موضوعی است که کارشناسان حقوقی باید نظر بدهند. نکته جالب ماجرا این است که یحیی گل محمدی از قبل برای غیبت در تمرینات و اعتصاب برنامه ریزی کرده بود و حتی بازیکنان پرسپولیس از قبل از بازی با النصر می دانستند یحیی باشگاه را تهدید خواهد کرد و با غیبت در تمرینات می خواهد مدیریت را تحت فشار بگذارد.

با توجه به اینکه پرسپولیس چند بازی بسیار مهم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشت، یحیی نمی خواست در آن زمان واکنشی نشان دهد و سعی کرد این موضوع مسکوت بماند تا پرسپولیس این چند بازی را پشت سر بگذارد. خود یحیی هم نمی خواست تمرکز خودش، دستیارانش و همچنین بازیکنان تیم به هم بخورد و منتظر یک فرصت طلایی بود تا باشگاه را تحت فشار قرار دهد. فرصتی که فیفادی پیش رو و تعطیلی بازی های لیگ به خاطر اردوی تیم ملی در اختیار او قرار داد و گل محمدی طی چند روز اخیر در و بعد از بازی با گل گهر دیگر در تمرینات تیمش شرکت نکرده است.

منبع: خبـر ورزشی