به گفته آلن برزیل از تاک‌اسپورت، اریک تن‌هاخ منبع نارضایتی در رختکن منچستریونایتد است. سرمربی هلندی از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفت اقدامات شدیدی انجام داده است. او اخیراً جیدون سانچو را از تیم و امکانات باشگاه از جمله سالن غذاخوری اخراج کرد. تن‌هاخ همچنین از سوی بسیاری از افراد از جمله […]

- افشاگری بازیکن سابق و مفسر فعلی از رختکن ملتهب قرمزها؛ همه‌چیز به رونالدو برمی‌گردد!

به گفته آلن برزیل از تاک‌اسپورت، اریک تن‌هاخ منبع نارضایتی در رختکن منچستریونایتد است. سرمربی هلندی از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفت اقدامات شدیدی انجام داده است. او اخیراً جیدون سانچو را از تیم و امکانات باشگاه از جمله سالن غذاخوری اخراج کرد. تن‌هاخ همچنین از سوی بسیاری از افراد از جمله پیرز مورگان به دلیل رفتاری که با کریستیانو رونالدو داشت مورد انتقاد قرار گرفت.

یونایتد شروع ضعیفی در این فصل داشته است، با ۴ شکست از ۸ بازی اول خود در لیگ برتر، و همچنین شکست‌های متوالی در لیگ قهرمانان. ظاهراً این عوامل باعث نارضایتی تیم شیاطین سرخ شده و برخی از بازیکنان از نحوه مدیریت امور توسط سرمربی ناراضی هستند.

بازیکن سابق منچستریونایتد در گفت‌وگو با تاک اسپورت گفت: «یکی از بازیکنان منچستریونایتد به کسی که به خوبی می‌شناسم گفت که آنها از سرمربی ناراحت هستند. آنها از نحوه رفتار او با کریستیانو منزجر هستند و می‌گویند سانچو مرد فوق‌العاده‌ای است که همیشه تا نهایت توان تمرین می‌کرد. من این چیزها را شنیده‌ام.»

در ماه سپتامبر چهار ستاره تیم پس از شکست مقابل برایتون با هم درگیر شده بودند. برونو فرناندش کاپیتان باشگاه در مقابل اسکات مک‌تامینی قرار گرفت، در حالی که لیساندرو مارتینس و ویکتور لیندلوف نیز با هم درگیر شدند. گفته می‌شود سانچو و تن‌هاخ پس از اخراج بازیکن ملی‌پوش هیچ ارتباطی با هم ندارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی