همه چیز طی چند ساعت گذشته در فوتبال ایران تحت تاثیر ماجرای فسخ قرارداد یحیی گل محمدی قرار گرفت. سرمربی قرمزها که چند بار به باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش نوتیس داده بود،طی ۴۸ ساعت گذشته در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد تا شایعاتی درباره آینده کاری یحیی در پرسپولیس زیاد شود. هرچند خبر فسخ قرارداد […]

- گل محمدی چند روز به باشگاه مهلت داد؟

همه چیز طی چند ساعت گذشته در فوتبال ایران تحت تاثیر ماجرای فسخ قرارداد یحیی گل محمدی قرار گرفت. سرمربی قرمزها که چند بار به باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش نوتیس داده بود،طی ۴۸ ساعت گذشته در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد تا شایعاتی درباره آینده کاری یحیی در پرسپولیس زیاد شود.

هرچند خبر فسخ قرارداد یحیی با پرسپولیس از سوی این باشگاه و البته مدیران سازمان لیگ تکذیب شد، ولی مدیران پرسپولیس نوتیس های گل محمدی برای دریافت طلبش را تایید کردند. آخرین نوتیس گل محمدی هفته قبل به باشگاه ارسال شد و در این نامه گل محمدی به مدیران پرسپولیس مهلتی ۱۰ روزه داد تا طلبش را پرداخت کنند. در صورتیکه در این مدت طلب یحیی پرداخت نشود، او برای فسخ قراردادش به صورت رسمی اقدام خواهد کرد و از این باشگاه جدا خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی