رضا درویش در حاشیه حضور در جمع خبرنگاران پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود پول جریمه یورگن لوکادیا مستقیما به حساب بوژیدار رادشوویچ که علیه سرخ‌ها حکم قطعی گرفته واریز خواهد شد، عنوان کرد: خیر. اینطور نیست. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پول باشگاه پرسپولیس […]

- سرنوشت لوکادیا درانتظار رادوشوویچ!

رضا درویش در حاشیه حضور در جمع خبرنگاران پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود پول جریمه یورگن لوکادیا مستقیما به حساب بوژیدار رادشوویچ که علیه سرخ‌ها حکم قطعی گرفته واریز خواهد شد، عنوان کرد: خیر. اینطور نیست.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پول باشگاه پرسپولیس برای پرداخت جریمه ۴۰۰ هزار یورویی برای رادو آماده است، گفت: بله؛ البته ۲۰۰ هزار یورو هست ولی هنوز آن جریمه معلوم نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: چقدر بد است که وقتی ما ۲۰۰ هزار یورو دادیم و ۳۵ هزار یورو مانده بود و دیر به حساب نشست، عده‌ای خواستند مشکل درست کنند. ۳۵ هزار یورو مثلا باید در تاریخ ۴/۲۴ به حساب می نشست ولی با تاخیر چهار، پنج روزه به حساب او نشست. سیستم های بانکی و تحریم ها مشکلات زیادی برای ارسال پول درست کرده اند و از سوی دیگر، تهیه همین پول چقدر برای باشگاه سخت است.

درویش اضافه کرد: متاسفانه آدم های کم خرد و فرصت طلب می آیند و از این مشکل ما سوء استفاده می‌کنند و به دنبال این هستند تا به خاطر ۳۵ هزار یورو که چند روز دیر به دست رادوشوویچ رسید، ۲۰۰ هزار یورو اضافه‌تر بگیرند که البته ما حالا برای آن هم دادخواست دادیم و امیدواریم بتوانیم در آن پرونده هم برنده شویم تا پول از جیب مردم ایران نرود.

منبع: خبـر ورزشی