به گزارش زیرنویس،گفته می‌شود که لائوتارو مارتینز تنها هشت ماه پس از استخدام زنی ۲۷ ساله برای پرستاری کودکش، متوجه شده بود یک بیماری لاعلاج دارد و او را به این دلیل از سمت خود اخراج کرده است. بیماری این زن در ژانویه ۲۰۲۳ اوج گرفت و باعث مرگش شد. خانواده او که از نحوه […]

به گزارش زیرنویس،گفته می‌شود که لائوتارو مارتینز تنها هشت ماه پس از استخدام زنی ۲۷ ساله برای پرستاری کودکش، متوجه شده بود یک بیماری لاعلاج دارد و او را به این دلیل از سمت خود اخراج کرده است.

بیماری این زن در ژانویه ۲۰۲۳ اوج گرفت و باعث مرگش شد. خانواده او که از نحوه رفتار با او راضی نبودند و ادعا کردند که قرارداد او به طور غیرقانونی فسخ شده است، تصمیم گرفتند از مارتینز شکایت کنند.

ب

پس از رسیدگی به این پرونده، دادگاه میلان روز چهارشنبه اعلام کرد که مارتینز باید به این خانواده غرامت بدهد.این بازیکن آرژانتینی و همسرش در بیانیه‌ای اعلام کردند:«تصمیم گرفتیم برای مدت طولانی به احترام خانواده‌ای که هرگز ارتباطی ما نداشتند سکوت کنیم. اما نمی‌گذاریم ذهن‌ها را کثیف کنند‌. 

 

فردی را که از قبل مریض بود، استخدام و یک دوست فرض کردیم تا اینکه متاسفانه به خاطر بیماری‌اش نتوانست کار کند.

ما هزینه‌های درمان او، بیمارستان و برخی دیگر از هزینه‌های او را پرداخت کردیم. در آن زمان خانواده‌اش کنار او نبودند و ما مجبور شدیم آنها را متقاعد کنیم تا بیایند و از او مراقبت کنند.

آنها منتظر ماندند تا این دختر بمیرد و از این فرصت استفاده کنند که از ما پول بگیرند. چه نوع آدمی از مرگ یک نفر سواستفاده می‌کند تا از آن پول دربیاورد؟»

 

منبع خبر: رکنـا