امضاء تفاهمنامه همکاری فدراسیون‌های دانشگاهی و آمادگی جسمانی
امضاء تفاهمنامه همکاری فدراسیون‌های دانشگاهی و آمادگی جسمانی

فدراسیون‌های ورزش‌های دانشگاهی و آمادگی جسمانی به منظور انجام همکاری‌های ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به منظور انجام همکاری‌های ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی مشترک با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌ها و منابع فیزیکی، انسانی و اطلاعاتی با احمد گواری رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد.

تلاش برای ایجاد شرایط لازم به منظور انجام فعالیت‌های مشترک ورزشی، همکاری و مساعدت در زمینه تربیت و آموزش نیروی انسانی، حمایت و ایجاد بستر مناسب برای راه‌اندازی و ارائه ورزش آمادگی جسمانی در دانشگاه‌ها و بخش‌های آموزش عالی، تأمین نیاز‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و مساعدت در زمینه پیاده‌سازی آیین‌نامه آموزش، استعدادیابی و برگزاری رویداد‌های دانشجویی در چارچوب ضوابط و مقررات از موارد این تفاهم‌نامه است.

همچنین مجوز برگزاری رویداد‌های ورزشی، استعدادیابی و آموزش، مساعدت و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری، ارائه و ایجاد بستر‌های لازم برای ترویج و اشاعه ورزش آمادگی در دانشگاه‌ها و بخش‌های تابعه از دیگر موارد این تفام‌نامه است.

همکاری با فدراسیون آمادگی جسمانی برای برگزاری رویداد‌ها و مسابقات آمادگی جسمانی بین دانشجویان، همکاری در زمینه جذب و عضویت ورزشکار، مربی و مدرس از بین دانشگاهیان و همکاری در طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی حوزه ورزش دانشگاهی از دیگر موارد مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.

منبع: ایسـنا