نبرد با اسرائیل، دیگر محدود به نوار غزه نیست
نبرد با اسرائیل، دیگر محدود به نوار غزه نیست

فارس نوشت: «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که نبرد با اشغالگران دیگر محدود به نوار غزه نیست. ابوحمزه در پیامی صوتی، گفت: «ما ورود رسمی کرانه باختری به عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم و ممکن است نبرد به زودی به داخل اراضی اشغالی کشیده […]

- نبرد با اسرائیل، دیگر محدود به نوار غزه نیست

فارس نوشت: «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که نبرد با اشغالگران دیگر محدود به نوار غزه نیست.

ابوحمزه در پیامی صوتی، گفت: «ما ورود رسمی کرانه باختری به عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم و ممکن است نبرد به زودی به داخل اراضی اشغالی کشیده شود».

وی خطاب به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد: «ما در خارج از فلسطین برای شما آماده شده‌ایم، همانطور که در فلسطین آماده شده‌ایم، و آنچه در نوار غزه رخ داد را در عرصه‌های دیگر خواهید دید».

سخنگوی سرایا القدس با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی به کرانه باختری و جنوب لبنان نیز گسترش یافته، توضیح داد: «نقطه آتش در حال گسترش است و آنچه در جنوب لبنان اتفاق افتاد تنها نمونه کوچکی است از آنچه انتظار شما را می‌کشد».

ابوحمزه درباره حملات ددمنشانه رژیم تروریست صهیونیستی به نوار غزه نیز اظهار داشت: «دشمن قادر به مقابله با مقاومت نبود، پس خشم خود را متوجه زنان و کودکان کرد».

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه که منجر به هلاکت حداقل ۱۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۲۵۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

منبع: اطلاعات انلاین