به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: هجدهم مهرماه تیم عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان درحال گشت زنی در محدوده خیابان حافظ تهران به یک دستگاه موتور سیکلت که در مسیر های رفت و برگشت دو نفر از شهروندان را با کیسه های بزرگ مشکی جا […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: هجدهم مهرماه تیم عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان درحال گشت زنی در محدوده خیابان حافظ تهران به یک دستگاه موتور سیکلت که در مسیر های رفت و برگشت دو نفر از شهروندان را با کیسه های بزرگ مشکی جا به جا می کردند مشکوک و موتور سوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی افزود: با استعلام پلاک موتور به دست آمد، پلاک موتورسیکلت دستکاری شده و ماموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل شده و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند که ماموران باتجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه ای با استفاده از شیوه های پلیسی و پس از شلیک چند تیر هوائی موفق به دستگیری هر ۳ متهم و توقیف موتورسیکلت سرقتی شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: متهمان همگی دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می باشند و تعدادی اموال مسروقه از متهمان کشف و متهمان به ۱۰ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر معترف شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۰۹ بهارستان قرار گرفت و کشف جزئیات ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا