به گزارش زیرنویس، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری در جنوب تهران با شگرد ساخت رسید جعلی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، فردی شهروندانی که […]

به گزارش زیرنویس، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری در جنوب تهران با شگرد ساخت رسید جعلی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، فردی شهروندانی که اموال خود را در سایت‌های اینترنتی آگهی کرده بودند، شناسایی کرده و با ساخت رسید جعلی، با استفاده از خودروهای تاکسی اینترنتی اموال فروشندگان سایت های آگهی اینترنتی را سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت و مخفیگاه متهم سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات‌ منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه از مخفیگاه متهم ۸ دستگاه تلویزیون، ۹ شاخه لوستر برنجی، ۵ دستگاه اسپیکر تلویزیون، ۲ دستگاه جاروبرقی، یکدستگاه کنسول پی اس فایو و یک دستگاه یخچال فریزر کشف شد، در ادامه گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه دهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۲۸ فقره کلاهبرداری با شگرد ساخت رسید جعلی از شهروندان اعتراف کرد.

سردار کارآگاه ولیپور گودرزی با اشاره به اینکه اموال مسروقه با دستور مقام قضائی به صاحبانشان بازگردانده شد، خاطرنشان کرد:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت

منبع خبر: رکنـا