به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل لز سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار برابر اردن با قدردانی از حضور رسانه‌ها در این نشست اظهار کرد: این بار دوم است که به اردن سفر کردم. پیش از این به همراه تیم ملی در بازی‌های غرب آسیا […]

- تورنمنت اردن آخرین فرصت پیش از جام ملتهاست/ رقیب در دو سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل لز سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار برابر اردن با قدردانی از حضور رسانه‌ها در این نشست اظهار کرد: این بار دوم است که به اردن سفر کردم. پیش از این به همراه تیم ملی در بازی‌های غرب آسیا به میزبانی اردن شرکت کردم. باید از کشور اردن به خاطر میزبانی این تورنمنت تشکر کنم.

وی افزود: همانطور که می‌دانید این آخرین فرصت و فیفا دی تا قبل از جام ملتهاست و پس از این بازی‌ها وارد رقابت‌های مقدماتی جام جهانی می‌شویم به همین خاطر باید به نحو احسن از این تورنمنت استفاده کنیم. تیم ما در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی است. البته حدود ۱۰ بازیکن داریم که مصدوم هستند و نتوانستند در این تورنمنت کنار ما باشند.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره میزان شناختش از تیم اردن گفت: اردن تیم بسیار با کیفیت و با برنامه‌ای است. در این دو سال این تیم نتایج خوبی به ویژه برابر تیم‌های آسیایی کسب کرده است. اردن بازیکنانی در در فرانسه و قطر دارد و تیم پرقدرت، با برنامه و جنگنده‌ای است. این تیم در دو سال گذشته در میان رقبای آسیایی تنها برابر استرالیا شکست خورده است که این موضوع کیفیت اردن را نشان می‌دهد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار اردنی درباره قیاس مهدی طارمی با موسی تمری بازیکن تیم مون‌پلیه فرانسه گفت: قیاس بازیکنان اهمیتی ندارد. موضوعی که برای ما مهم است استفاده از آخرین فرصت تا پیش از جام ملت‌های آسیاست. این دو بازی برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم حداکثر استفاده را از این بازی ببریم. امیدواریم که بتوانیم به اهداف‌مان از حضور در این تورنمنت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا