به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، رسانه‌های رسمی سوریه از مقابله سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق و همچنین فرودگاه حلب خبر دادند. منابع فلسطینی هم اعلام کردند دو فرودگاه دمشق و حلب سوریه هدف تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، رسانه‌های رسمی سوریه از مقابله سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق و همچنین فرودگاه حلب خبر دادند.

منابع فلسطینی هم اعلام کردند دو فرودگاه دمشق و حلب سوریه هدف تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد دو فرودگاه دمشق و حلب هدف حملات موشکی این رژیم قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر نیز ادعا کرد که طی روزهای آینده به اهداف بیشتری در خاک سوریه حمله خواهند کرد.

به گفته این منابع، فعالیت دو فرودگاه دمشق و حلب پس از این حملات به صورت موقت متوقف شده است. خبرنگار المیادین هم اعلام کرد که دو باند فرودگاه دمشق و یک باند فرودگاه حلب در این حملات خسارت دیده است.

وزارت دفاع سوریه هم در بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به دو فرودگاه بین المللی دمشق و حلب، تأیید کرد که باندهای این دو فرودگاه دچار خسارت شده و فعالیت آنها به صورت موقت متوقف شده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه تأکید شد: این گونه تجاوزگری‌ها در راستای تلاش مذبوحانه دشمن جنایتکار صهیونیستی برای منحرف کردن توجه از جنایات خود در غزه قرار دارد و بخشی از رویکرد مستمر تل آویو برای حمایت از گروه‌های تروریستی است که ما با آنها در حال مبارزه هستیم و بازوی مسلح رژیم صهیونیستی را تشکیل می‌دهند.

منبع: مـهر