دوراهی سخت پرسیولیس با نامه نهاد نظارتی: آپشن بدهید یا پاداش!
دوراهی سخت پرسیولیس با نامه نهاد نظارتی: آپشن بدهید یا پاداش!

یک‌ نهاد نظارتی با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه نمی‌تواند به اعضای تیمش هم پاداش برد بدهد و هم در قراردادها آپشن در نظر بگیرد. ایسنا نوشت: در روزهای اخیر اختلافات زیادی میان اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و مدیران این باشگاه بر سر پرداخت آپشن‌های قرارداد ایجاد شده که این موضوع […]

یک‌ نهاد نظارتی با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه نمی‌تواند به اعضای تیمش هم پاداش برد بدهد و هم در قراردادها آپشن در نظر بگیرد.

- دوراهی سخت پرسیولیس با نامه نهاد نظارتی: آپشن بدهید یا پاداش!

ایسنا نوشت: در روزهای اخیر اختلافات زیادی میان اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و مدیران این باشگاه بر سر پرداخت آپشن‌های قرارداد ایجاد شده که این موضوع حالا یکی از دلایل قهر یحیی گل‌محمدی محسوب‌ می‌شود. با این حال فارق از مشکلات مالی، پرسپولیس با یک منع از سوی یک نهاد نظارتی برای پرداخت آپشن‌های‌اعضای تیمش روبه‌رو شده است.

بر اساس این اطلاعات یک نهاد نظارتی با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این باشگاه در طول فصل گذشته حدود ۱۸ میلیارد تومان خارج از قرارداد به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش بابت بردهای کسب شده پاداش داده و حالا دیگر از نظر قانونی اجازه ندارد آپشن‌های قراردادها را بپردازد. به عبارت دیگر از نگاه این نهاد نظارتی پرسپولیس نمی‌تواند برای هر برد خارج از قرارداد به اعضای‌ تیمش پاداش پرداخت کند و از طرف دیگر در قرارداد آنها آپشن‌هایی در نظر بگیرد و آن آپشن‌ها را پرداخت کند.

حالا قرار است یحیی گل‌محمدی که چند روزی است به نشانه قهر در تمرینات شرکت نکرده، یکشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس در جلسه هیات‌مدیره شرکت کند و پیرامون برخی مشکلات مالی و همینطور آپشن‌های قراردادها صحبت کند.

منبع: اطلاعات انلاین