حمله تند و بی‌سابقه عبادی‌پور به بهروز عطایی: شما چیزی والیبال نمی‌دانی
حمله تند و بی‌سابقه عبادی‌پور به بهروز عطایی: شما چیزی والیبال نمی‌دانی

بعد از اتفاقات عجیب و غریب یکی دو ماه گذشته بالاخره سکوت میلاد عبادیی‌پور به شکل آتشینی شکست.

 

به گزارش زیرنویس،والیبال ایران در سه چهار ماه اخیر روزهای عجیب و غریب و البته وحشتناکی را سپری کرد. جایی که تیم ملی به سرمربیگری بهروز عطایی ابتدا در لیگ ملت‌ها چهاردهم شد و بعد هم در قهرمانی آسیا مقابل آن همه هوادار ارومیه‌ای نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد و به شکل بدی به ژاپن باخت.

امیدوار بودیم با اضافه شدن بازیکنی مثل میلاد عبادی پور شرایط برای تیم ملی تغییر کند و بتوانیم در انتخابی المپیک عملکرد بهتری داشته باشیم و نتایج قابل قبول‌تری کسب کنیم اما به یکباره بهروز عطایی روی نام این بازیکن قلم قرمز کشید و عبادی پور را با خود به برزیل نبرد.

در ادامه نیز جنجال‌های زیادی بر سر این موضوع به وجود آمد که یکی از آن‌ها آنفالو کردن بهروز عطایی و سید محمد موسوی توسط میلاد عبادی پور بود. می‌توان گفت که عبادی پور در این چند ماه پر سر و صداترین بازیکن والیبال ایران بود و همین مسائل بهترین بهانه بود تا با این بازیکن گفتگویی ترتیب دهیم؛ او در گفتگویی صحبت‌های بسیار مهمی را مطرح کرد که بخش‌های آتشین آنها را اینجا بررسی می‌کنیم.

کادر فنی ما در حد همین ایران خوب بود
عبادی پور در بخشی از صحبت‌های خود درباره کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که آنها مربیان خوبی بوده‌اند اما در همان حد و اندازه‌های ایران و شاید اگر مسابقات داخلی بود می‌توانستند عملکرد خوبی داشته باشند اما در بازی‌های بین‌المللی و مقابل قدرت‌های بزرگ نمی‌توان با این کادر به موفقیت رسید.

طعنه به طلای هانگژو 
یکی دیگر از مسائلی که میلاد عبادی‌پور در این لایو و اینستاگرامی به آن پرداخت مسئله قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو بود. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت: “ما همیشه در طول تاریخ والیبال خود و حتی در تاریک‌ترین روزهایمان نیز تیم‌هایی مثل نپال و پاکستان را برده‌ایم و نباید به این قهرمانی آنقدر پرداخته می‌شد. بعد از آن مسابقات به انتخابی المپیک رفتیم و آنجا بود که فهمیدیم والیبال یعنی این نه آن چیزی که در هانگژو اتفاق افتاد.”

مردم خسته شده بودند  
در بخش دیگری از این لایو اینستاگرامی از میلاد عبادی پور درباره هو شدن توسط هواداران ارومیه‌ای در بازی‌های قهرمانی آسیا سوال کردیم؛ اتفاقی که شاید برای میلاد بسیار تلخ بود اما او به شکل دیگری به آن نگاه می‌کند و می‌گوید: “اینطور نبود که بیایند یک نفر را هو بکنند و فقط علیه او شعار بدهند. شما خودتان دیدید که چه اتفاقاتی در ارومیه رخ داد. مردم واقعاً خسته شده بودند.”

جلسه جنجالی با عطایی
این مهم‌ترین بخش صحبت‌های میلاد عبادی پور در لایو اینستاگرامی ورزش سه است. جایی که درباره جلسه‌اش با بهروز عطایی می‌گوید: “چند روز قبل از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا بود که عبدالرضا علیزاده من را دعوت کرد و آقای بهروز عطایی نیز در آن مجلس حضور داشتند. من آنجا به آقای عطایی گفتم که واقعاً شرایطم به گونه‌ای نیست که بتوانم در قهرمانی آسیا حضور داشته باشم. آنجا بود که آقای عطایی گفت نه تو حتماً باید باشی چون مسئولین روی تو حساب باز کرده‌اند و تو به عنوان بازیکن محبوب ارومیه‌ای باید در مسابقات شرکت کنی. اشتباه من این بود که در قهرمانی آسیا حاضر شدم و این وسط گول برخی افراد را خوردم. آقای عطایی شما می‌آیی و مصاحبه می‌کنی که میلاد عبادی پور نتوانست به تیم ملی کمک کند. شما یا چیزی از والیبال نمی‌دانی یا اینکه داری با غرض صحبت می‌کنی. در اکثر بازی‌ها امتیازآورترین بازیکن ایران بودم و شاید باید از دهانم آتش بیرون می‌آوردم که شما راضی شوید.”

آقای افشاردوست ادعای حرفه‌ای بودن داری
عبادی پور که چند وقت پیش در مصاحبه‌ای با ورزش سه حسابی از خجالت محمود افشاردوست درآمده بود این بار در لایو اینستاگرامی ما نیز درباره واکنش افشاردوست به مصاحبه‌اش در آن زمان گفت: “آقای افشاردوست که ادعای حرفه‌ای بودن داری چطور وسط مسابقات که باید حواست به تیم ملی باشد، می‌آیی و جواب من را می‌دهی. اصلا دوست داشتم آن حرف‌ها را زدم. مگر هر کس هر حرفی خواست نمی‌تواند بزند؟”

پیج شخصی خودم است، دوست داشتم آنفالو
یکی دیگر از موضوعات مهم بحث آنفالو کردن بهروز عطایی و سید محمد موسوی توسط عبادی‌پور بود. او در این باره به صراحت اعلام کرد که پیج شخصی خودش است و دوست داشته که اینگونه باشد. البته میلاد این را هم گفت که آنفالو کردن عطایی تاوان کارهایش علیه او بوده اما برای سید احترام خاصی قائل است و صرفا دوست نداشته در اینستاگرامش باشد.

منبع: خبـر ورزشی