به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، حدود یک‌ ماه قبل دختر نوجوانی همراه مادرش با حضور در پلیس آگاهی تهران جنایت‌های سیاه این مرد را فاش کردند. مادر این دختر در شکایتش گفت: «پس از جدایی از همسرم در یکی از شهرهای شمالی کشور در مغازه‌ای کار می‌کردم و وضع مالی‌ام بد نبود. یک […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، حدود یک‌ ماه قبل دختر نوجوانی همراه مادرش با حضور در پلیس آگاهی تهران جنایت‌های سیاه این مرد را فاش کردند. مادر این دختر در شکایتش گفت: «پس از جدایی از همسرم در یکی از شهرهای شمالی کشور در مغازه‌ای کار می‌کردم و وضع مالی‌ام بد نبود. یک روز مردی از من پول گرفت تا برای مغازه وسیله بخرد اما سرم کلاه گذاشت و سرمایه‌ام را از دست دادم. بعد از این ماجرا به بیماری روحی مبتلا شدم تا این‌که با مردی به‌نام سینا آشنا شدم که مدعی بود روان‌شناس است.

او با حرف‌هایش حال مرا خوب کرد و اعتمادم به او جلب شد. بعد از مدتی خواستگاری کرد و صیغه یک‌سال خواندیم. او از من خواست به تهران بیایم و وقتی به اینجا آمدم، دخترم را با اصرار سینا با خود آوردم. سینا گاهی به من شیره تریاک می‌داد و با خوردن آن بی‌حال می‌شدم. چند وقت پیش متوجه وحشت دختر ۱۲ ساله‌ام به نام سمیرا از سینا شدم. وقتی با او صحبت کردم، راز جنایت سیاه شوهرم فاش شد. او با شیره تریاک مرا بی‌حال می‌کرد و بعد دخترم را آزار شیطانی می‌داد. وقتی این ماجرا را فهمیدم و با سینا دعوا کردم، رفتارش تغییر کرد و مدام ما را کتک می‌زد و در خانه زندانی می‌کرد. سرانجام از دست او فرار کرده و تصمیم به شکایت گرفتیم.»

سمیرا هم در ادامه تایید کرد که حدود یک‌سال است از سوی ناپدری‌اش مورد آزار و اذیت شیطانی قرار می‌گیرد. پرونده این جنایت سیاه به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و بعد از معرفی سمیرا به پزشکی‌قانونی مشخص شد ادعای او صحت دارد. همچنین تحقیقات نشان داد سینا ۳ سال قبل با شکایت دخترش به اتهام آزار شیطانی دستگیر و در شعبه دهم دادگاه کیفری حکم اعدام گرفته بود اما در ادامه با رضایت دخترش و تغییر ادعایش این حکم در دیوان عالی کشور شکست و او از اعدام رها شد. او بعد از این ماجرا سراغ این مادر و دختر رفته بود. قاضی دادگاه کیفری تهران دستور بازداشت سینا را صادر کرد.

ادعای عجیب

متهم پس از روبه‌رو شدن با همسر و دخترخوانده‌اش و دلایل موجود در پرونده بر علیه‌ خود، ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: «نمی‌دانم این مادر و دختر چرا این شکایت را علیه من مطرح کردند. قبول دارم در ارتباطم با سمیرا کمی زیاده‌روی کردم اما با زور نبود و خودش هم رضایت داشت.»

این مرد پس از جلسه رسیدگی به پرونده که به‌صورت غیرعلنی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی سجاد منافی‌آذر برگزار شد، روانه زندان شد تا به‌زودی محاکمه شود.