عده‌ای معتقدند که یحیی برای استراحت به دبی سفر کرده و عده‌ای دیگر هم معتقدند رفتن او نوعی اعتراض به عدم پرداخت مطالبات کادرفنی و بازیکنان است. اما جدای از این صحبت‌ها، موضوعی که بسیار تأمل برانگیز و ناخوشایند است، نوع رفتار یک مربی شاغل در لیگ برتر است. بلاشک اغلب فوتبال‌دوستان یا دست کم […]

- کلوب| آقای گل‌محمدی؛ آماتور رفتار نکنید

عده‌ای معتقدند که یحیی برای استراحت به دبی سفر کرده و عده‌ای دیگر هم معتقدند رفتن او نوعی اعتراض به عدم پرداخت مطالبات کادرفنی و بازیکنان است.

اما جدای از این صحبت‌ها، موضوعی که بسیار تأمل برانگیز و ناخوشایند است، نوع رفتار یک مربی شاغل در لیگ برتر است.

بلاشک اغلب فوتبال‌دوستان یا دست کم کسانی که درک درستی از فوتبال داشته باشند متوجه این مسئله خواهند شد که یحیی از نظر فنی مربی خوش‌فکر و باهوشی است، اما قهرها و تصمیمات هیجانی او باعث می‌شود تا ما با شک و تردید لقب حرفه‌ای بودن را به وی دهیم.

عده‌ای معتقدند که هدف سرخابی‌ها از اعتصاب گرفتن مطالباتشان است و آنها فهمیده‌اند که با چنین رفتارهایی می‌توانند به خواسته‌های خود برسند.

در اینکه هر باشگاهی می‌بایست منابع مالی کافی داشته باشد تا با فراغ بال با مربیان و بازیکنان مختلف قرارداد ببندد، شکی نیست. اما اینکه برای برون‌رفت از مشکلات، دست به هر رفتاری زد و تصمیمات آنی گرفت به هیچ‌وجه قابل توجیه نیست.

یحیی گل‌محمدی مربی قابل احترامی‌ست و از لحاظ فنی و هوش مربیگری در سطح بالایی قرار دارد؛ اما حیف است که با انجام چنین رفتارهایی شأن خود و تیمش را پایین می‌آورد.

البته ناگفته نماند که چنین رفتارهایی در فوتبال ما، نتیجه کمبود منابع مالی و عدم رعایت اصول در قرارداد نویسی‌ست.

آقای گل‌محمدی؛ ما برای شما و تیمتان احترام قائلیم؛ اما لطفا آماتور رفتار نکنید و تیم را به حاشیه نبرید.

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی