گل محمدی حق دارد که مطالباتش را بخواهد/ پرسپولیسی ها صدمه می بینند
گل محمدی حق دارد که مطالباتش را بخواهد/ پرسپولیسی ها صدمه می بینند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهر و غیبت گل محمدی در تمرینات سرخپوشان توضیحاتی را مطرح کرد.

 

جمشید شاه محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گل محمدی به خاطر پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته در تمرینات شرکت نمی‌کند، گفت: به نظرم  کار گل محمدی درست بوده است و اگر باشگاه تعهدی داده باید عمل کند. مربی هم زندگی دارد و باید مخارج زندگی اش را بدهد. اگر پول ندارند درب باشگاه را ببندند.   آقایان برای همه کار‌های خود پول دارند، اما برای تیمداری پول ندارند. من حق را به گل محمدی می‌دهم و اگر حقش را نگیرد می‌تواند قراردادش را فسخ کند. گل محمدی تعهدات خود را نسبت به باشگاه انجام داده و اکنون باید باشگاه به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش زیرنویس، شاه محمدی درباره اینکه قهر گل محمدی به تیم پرسپولیس لطمه نمی‌زند، گفت: صددرصد تیم پرسپولیس لطمه می‌خورد، اما باشگاه باید ضرر و زیان این آسیب را بدهد نه مربی. به هر حال گل محمدی چند ماهی تحمل کرده است و او هم زندگی دارد، اما باشگاه پول را در جای دیگری خرج کرده است. بازیکن خارجی هنوز بازی نکرده به او یک مقدار پول دادند و باید اول پول مربی خود را می‌دادند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه گل محمدی آپشن قهرمانی فصل گذشته را می‌خواهد، گفت: من این موضوع را نمی‌دانستم، اما گل محمدی هم باید رعایت کند. اگر در تعهدات باشگاه پرسپولیس پرداخت آپشن وجود دارد باید به آن عمل کند. به هر حال هواداران  و بازیکنان لطمه می‌بینند و روحیه شان بهم می‌ریزد. شما وقتی فردی که فوتبالی نیست در راس باشگاه می‌گذارید به جای من که بیست سال در فوتبال هستم به این صورت می‌شود. هر کسی جای خود باشد مسائل حل می‌شود. باشگاه‌های ما فقیر و همیشه بدهکار هستند و از آن‌ها کسر امتیاز صورت می‌گیرد.

شاه محمدی درباره اینکه وضعیت  تیم پرسپولیس با اعتصاب بازیکنان و قهر گل محمدی را چطور می‌بیند، گفت: صددرصد پرسپولیسی‌ها صدمه می‌بینند. همچنین بیجاره هوادار است، چون وقت و زندگی خود را برای تیم محبوب خود می‌گذارد. بازیکن و مربی باید کمک کنند و باشگاه از همه مهمتر است. اگر در قرارداد گل محمدی قید شده که باید آپشن قهرمانی پرداخت شود باید باشگاه آن را بپردازد.

او افزود: به نظرم گل محمدی هم اشتباه کرده است. آقای گل محمدی! شما باید به ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس احترام بگذارید و به خاطر چندر غاز پول تیم را رها کردید. او نباید این کار را می‌کرد. حالا  درست است که تعهدات باشگاه انجام نشده است، اما گل محمدی باید برود و صحبت کند تا مشکلش حل شود. اما اینکه او به مسافرت برود و عشق و حالش را کند در آن صورت مردم چه گناهی کردند. اگر این کار را گل محمدی انجام داده باشد کم لطفی کرده است. البته باز هم باشگاه مقصر است.

باشگاه خبرنگاران