به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در حال انجام حملات گسترده و شدید هوایی به نوار غزه است. خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شدت در حال بمباران غزه هستند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ارتش این رژیم در حال انجام حمله‌ای گسترده […]

 

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در حال انجام حملات گسترده و شدید هوایی به نوار غزه است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شدت در حال بمباران غزه هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ارتش این رژیم در حال انجام حمله‌ای گسترده به تمامی نقاط نوار غزه است.

این در حالی است که امروز ارتش رژیم صهیونیستی کامیون‌های حامل آوارگان فلسطینی که در حال حرکت به سوی جنوب نوار غزه بودند را هدف قرار داد. این اقدام وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت ۷۰ تن از این آوارگان و زخمی‌شدن بیش از ۲۰۰ نفر دیگر از آنان انجامید.

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تجاوزهای عصر امروز خود به خاک لبنان نیز جنایت جدیدی را مرتکب شد. ارتش رژیم صهیونیستی در نقض آشکار قوانین بین‌المللی خودرو حامل خبرنگاران را در علما الشعب واقع در اراضی جنوب لبنان هدف قرار داد. در نتیجه این جنایت ارتش رژیم صهیونیستی یک خبرنگار به شهادت رسید و ۳ خبرنگار دیگر نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در نتیجه حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به غزه تاکنون ۱۷۹۹ نفر از جمله ۵۸۳ کودک فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۶۳۸۸ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت فلسطین در نتیجه خیزش مبارزان فلسطینی در کرانه باختری همزمان با عملیات طوفان الاقصی نیز تاکنون دست‌کم ۴۶ فلسطینی ساکن کرانه باختری به دست شهرک‌نشینان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۷۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: مـهر