روایت تازه از حضور زنان در ورزشگاه/ نامه ویژه‌ای که به دست یک باشگاه رسید
روایت تازه از حضور زنان در ورزشگاه/ نامه ویژه‌ای که به دست یک باشگاه رسید

به نظر می‌رسد با الزامی که فیفا برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده است از این پس بازی‌های لیگ برتر هم باید با حضور بانوان برگزار شود.

 

به گزارش زیرنویس، حضور بانوان در بازی‌های ملی و لیگ برتر یکی از الزامات فیفا برای فدراسیون فوتبال ایران است و فدراسیون جهانی این موضوع را رصد می‌کند. چند هفته ای است که برخی از بازی‌ها در شهرستان‌ها با حضور زنان در ورزشگاه برگزار می‌شود و سازمان لیگ به نظر به فیفا اعلام کرده بازی‌هایی که اکنون با حضور بانوان برگزار نمی‌شود، به خاطر زیر ساخت‌ها در برخی از استادیوم‌ها است که به زودی مرتفع می‌شود.

با اعلام سازمان لیگ از این پس دیدارهای خانگی نساجی در استادیوم شهید وطنی هم با حضور تماشاگران خانم برگزار می‌شود.

جالب اینجاست که سازمان لیگ حضور بانوان در استادیوم شهید وطنی را به باشگاه نساجی تاکید کرده است. این ادعایی است که صادق درودگر، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آن را تایید کرده است.

مدیر عامل باشگاه نساجی دراین باره می‌گوید: موضوع حضور بانوان هوادار همان‌طور که اشاره کردم در یک سیکل قانونی به ما ابلاغ شده و از الزامات بوده و شایسته است مسئولان ذی‌ربط استان مازندران نسبت به اجرای این مقررات نهایت پیگیری و هماهنگی را داشته باشند و با اعتماد به هواداران فرهیخته و فهیم باشگاه نساجی مصوبه شورای تامین در این زمینه صادر شود.

منبع: خبـر ورزشی