پژمان معتمدی مدرس بین المللی درباره تدریس در دوره مربیگری بدنسازی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور ازبکستان اظهار کرد: بنا به دعوت فدراسیون فوتبال ازبکستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت تدریس در دوره رسمی بدنسازی به کشور ازبکستان عازم شدم. بر اساس آیین نامه آموزشی مصوب در این حوزه و اهمیت برگزاری دوره‌های تخصصی بدنسازی […]

پژمان معتمدی مدرس بین المللی درباره تدریس در دوره مربیگری بدنسازی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور ازبکستان اظهار کرد: بنا به دعوت فدراسیون فوتبال ازبکستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت تدریس در دوره رسمی بدنسازی به کشور ازبکستان عازم شدم. بر اساس آیین نامه آموزشی مصوب در این حوزه و اهمیت برگزاری دوره‌های تخصصی بدنسازی فوتبال و فوتسال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با همراهی فدراسیون‌های ملی نسبت به راه اندازی و اعتبار بخشی به این دوره‌ها همت کرده است.

این مدرس بین المللی ادامه‌داد: در این دوره ۱۶ مربی از کشور ازبکستان حضور داشتند که در مدت زمان ۶ روز در دوره‌های تئوری و عملی با محوریت بدنسازی فوتسال حضور بهم رساندند. هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقاء دانش روزآمد و به روزرسانی روش شناسی تمرینات در حوزه علم بدنسازی است.

معتمدی که علاوه بر مدرس رسمی بدنسازی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدرس بین المللی دوومیدانی است با اشاره به اینکه کشور ازبکستان سرمایه گذاری مطلوبی در ورزش از جمله فوتبال و فوتسال انجام داده است افزود: فرآیند استعدادیابی، استعدادگزینی و پرورش استعداد به صورت عملیاتی و اجرایی در ورزش ازبکستان در حال تجلی است و برگزاری اردو‌های تمرینی مستمر، برگزاری دوره‌های دانش افزایی، بکارگیری مربیان و مدرسان خارجی و حمایت از نسل جوان نشانگر توسعه یافتگی در ورزش این کشور بوده و نتایج بازی‌های آسیایی این دوره گواه این مقوله است.

معتمدی با اشاره به اینکه از سال ۲۰۱۶ تاکنون به عنوان مدرس در کشور‌های مختلف آسیایی تدریس می‌کند، تصریح کرد: در این هفت سال که به عنوان یک ایرانی و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم افتخار می‌کنم که در راستای تسری و تعالی دانش بدنسازی در کشور‌های مختلف آسیایی نقش ایفاء می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران