تیم ملی فوتبال کشورمان روز هشتم فروردین سال ۱۳۸۸ در ورزشگاه آزادی مغلوب عربستان شد و کمتر از ۲۴ ساعت بعد علی دایی سرمربی وقت این تیم برکنار شد. دقیقا از همان روزی که دایی برکنار شد، این بحث مطرح بود که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور وقت خواهان کنار گذاشتن شهریار شده است. البته مقامات کابینه […]

- ثابت شد احمدی‌نژاد من را برداشته بود

تیم ملی فوتبال کشورمان روز هشتم فروردین سال ۱۳۸۸ در ورزشگاه آزادی مغلوب عربستان شد و کمتر از ۲۴ ساعت بعد علی دایی سرمربی وقت این تیم برکنار شد. دقیقا از همان روزی که دایی برکنار شد، این بحث مطرح بود که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور وقت خواهان کنار گذاشتن شهریار شده است.

البته مقامات کابینه احمدی نژاد این مسئله را تکذیب می‌کردند اما محمد علی‌آبادی که در کابینه اول احمدی‌نژاد رئیس سازمان تربیت بدنی بود، طی مصاحبه‌ای در مهر ماه سال ۹۲ با صراحت گفت نظر رئیس‌جمهور وقت در آن مقطع کنار گذاشتن علی دایی بود و خود دایی هم به این مسئله واکنش نشان داد و در مصاحبه‌ای که ۲۲ مهر همان‌سال در زیرنویس منتشر شد، دوباره تاکید کرد احمدی‌نژاد عامل برکناری او از تیم ملی بوده و حالا حقیقت برای مردم روشن شده است. البته محمود احمدی‌نژاد در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ با زیرنویس مصاحبه‌ای اختصاصی کرد و اصرار داشت هیچ نقشی در برکناری علی دایی نداشته است.

منبع: خبـر ورزشی