بستری شدن علی پروین در بیمارستان موجب شد تا تعداد زیادی از بزرگان ورزش به ملاقات او بروند. در این میان کیومرث هاشمی وزیر ورزش هم جمعه شب بر بالین علی آقا حاضر شد و دقایقی با او گفتگو کرد. پروین با وجود بستری بودن در بیمارستان باز هم دغدغه فوتبال را داشت و نگران […]

- درد دل علی پروین با وزیر ورزش در بیمارستان؛ استقلال و پرسپولیس دو تا مدیر سالم و ۶۰۰ میلیارد پول می‌خواهند/ آقای وزیر، تکلیف این دو تیم را روشن کن!

بستری شدن علی پروین در بیمارستان موجب شد تا تعداد زیادی از بزرگان ورزش به ملاقات او بروند. در این میان کیومرث هاشمی وزیر ورزش هم جمعه شب بر بالین علی آقا حاضر شد و دقایقی با او گفتگو کرد. پروین با وجود بستری بودن در بیمارستان باز هم دغدغه فوتبال را داشت و نگران استقلال و پرسپولیس بود به همین خاطر نگرانی خود را با وزیر ورزش در میان گذاشت.

مستقیم از فرودگاه به بیمارستان

کیومرث هاشمی با تاکید بر اینکه همه ارکان ورزش نگران سلامتی علی پروین هستند و آرزوی بهبودی او را دارند، به این چهره ماندگار فوتبال کشورمان گفت: خودتان بهتر می‌دانی که من چقدر به شما علاقه دارم. الان هم وقتی از سفر شیراز برگشتم به احترامتان از فرودگاه مستقیم به بیمارستان آمده ام تا عیادت کنم.

 پروین هم در پاسخ تشکر کرد و گفت: آقای هاشمی من ۴۰ سال است که شما را می‌شناسم و می‌دانم آدم زحمتکشی هستی. امیدوارم به عنوان وزیر ورزش منشأ اتفاقات خوب و ارزشمندی برای ورزش این مملکت شوی.

مدیرانی برای استقلال و پرسپولیس

کاملا بدیهی بود که وقتی پروین و کیومرث هاشمی همدیگر را ببینند بحث به فوتبال هم کشیده می‌شود. علی آقا نگرانی خودش را از شرایط استقلال و پرسپولیس ابراز کرد و به وزیر ورزش گفت: آقای هاشمی! من از شما خواهش می‌کنم تکلیف این دو تیم را مشخص کن! اگر قرار است خصوصی باشند، آنها را خصوصی کنید و اگر قرار است در اختیار دولت باشند، دو تا مدیر سالم برای استقلال و پرسپولیس بزار که توانایی کسب درآمد داشته باشند. دو تا آدم سالم که حداقل سالی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان پول برای این دوتا باشگاه بیاورند.

هیئت مدیره ناشناس

علی آقا در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون استقلال و پرسپولیس گفت من اینجا باید یک انتقاد هم از آقایان بکنم. اصلاً چه معنی دارد که هیئت مدیره مرتب در چشم باشد الان هواداران بارسلونا اعضای هیئت مدیره خودشان را می‌شناسند؟ چند درصد آنها این افراد را می‌شناسند؟ شما چند تا مصاحبه از هیئت مدیره بارسلونا یا رئال مادرید دیده‌اید؟ هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس هم باید ناشناس باشند و معنا ندارد که هر روز مصاحبه کنند باید افرادی عضو هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس شوند که بتوانند برای این دو باشگاه پول بیاورند.

طرح‌های خاص

وزیر ورزش هم پس از اینکه به حرف‌های علی پروین گوش داد برایش آرزوی سلامتی کرد و پیرامون استقلال و پرسپولیس به او گفت: شما مطمئن باش و شک نکن که من برای این دو تیم طرح‌های ویژه‌ای دارم تا مشکلاتشان کم بشود. حتماً اقدامات خاصی برای بهبودی شرایط استقلال و پرسپولیس انجام می‌دهم.

منبع: خبـر ورزشی