علی پروین اگرچه اسطوره پرسپولیس است اما  می‌دانند که با استقلالی‌ها هم رابطه خیلی خوبی دارد به همین خاطر وقتی در بیمارستان بستری شد، تعداد زیادی از افراد سرشناس آبی پوش و مدیران این باشگاه برای عیادت او راهی شدند. نصرالله عبداللهی سرمربی اسبق آبی‌پوشان پایتخت و رفیق ۵۰ ساله علی پروین هم بر بالین […]

- ملاقات شبانه استقلالی‌ها با پروین/ بازی با هلند یادته علی جان؟

علی پروین اگرچه اسطوره پرسپولیس است اما  می‌دانند که با استقلالی‌ها هم رابطه خیلی خوبی دارد به همین خاطر وقتی در بیمارستان بستری شد، تعداد زیادی از افراد سرشناس آبی پوش و مدیران این باشگاه برای عیادت او راهی شدند. نصرالله عبداللهی سرمربی اسبق آبی‌پوشان پایتخت و رفیق ۵۰ ساله علی پروین هم بر بالین او حاضر شد.

علی پروین با دیدن نصرالله عبداللهی از پیکارهای انتخابی المپیک ۱۹۸۰ مسکو شروع کرد و گفت: نصی! یادته اونجا چه شرایطی داشتیم؟ چه تیم خوبی داشتیم. به المپیک هم صعود کردیم اما نرفتیم. البته برای برگشتن از سنگاپور دچار مشکل شدیم و چند بار هواپیما عوض کردیم تا بالاخره به تهران رسیدیم. یادش بخیر مجبور شدیم از سنگاپور یکی دوتا مسیر عوض کنیم تا برسیم به دبی و از اونجا به سمت تهران پریدیم.

نصرالله عبداللهی هم با آرزوی سلامتی برای علی پروین به خاطرات جام جهانی آرژانتین اشاره می‌کرد و گفت: قبل از بازی با هلند یادته علی جان؟ می‌گفتی من تا حالا در زندگی ام تکل نزده‌ام اما در این بازی تکل هم می‌زنم تا روحیه بقیه بچه‌ها بالاتر بره. برای اون بازی خیلی به ما روحیه دادی. یادم میاد که هلندی‌ها یوهان نیسکنز را مامور ویژه کرده بودند تا با تو داخل زمین حرکت کنه و من تو من بشه.

علاوه بر نصرالله عبداللهی،، حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه که سابقه حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال را دارد نیز به ملاقات علی پروین رفت و با استقبال گرم این چهره پرسپولیسی مواجه شد. آصفی برای علی آقا آرزوی سلامتی کرد و تاکید داشت خاطرات خوبی که این چهره بزرگ برای فوتبال ایران ساخته را هرگز فراموش نمی‌کند.

منبع: خبـر ورزشی