به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده با شکایت یک دختر جوان به نام شبنم آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: من چند سال است که در یک دفتر مهاجرتی به عنوان وکیل کار می‌کنم. مدتی پیش یک مرد جوان به نام امین به دفتر آمد و گفت قصد مهاجرت به […]

به گزارش زیرنویس، رسیدگی به این پرونده با شکایت یک دختر جوان به نام شبنم آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: من چند سال است که در یک دفتر مهاجرتی به عنوان وکیل کار می‌کنم. مدتی پیش یک مرد جوان به نام امین به دفتر آمد و گفت قصد مهاجرت به اروپا را دارد. او مدارکش را به من سپرد تا امور مربوط به مهاجرت را انجام دهم. او در این مدت چندین مرتبه به دفتر آمد.

وی ادامه داد: او  مرد متشخصی بود و با رفتارهایش اعتمادم  را به خودش جلب کرده بود. تا اینکه یک شب هراسان با من تماس گرفت و گفت نیاز به یکی از مدارکش دارد. به او گفتم در خانه‌ام هستم و نمی‌توانم به دفتر مهاجرتی بروم. اما او برای گرفتن یکی از مدارک بسیار سراسیمه بود .من برای  اینکه به او کمک کرده باشم از او خواستم مقابله در خانه‌ام بیاید تا مدارک را به او تحویل دهم. او مقابل در خانه آمد و من به رسم احترام از او دعوت کردم تا میهمانم باشد. او هم پذیرفت. اما یکباره در خانه ام مرا آزار داد.

دختر جوان ادامه داد: با التماس از او خواستم تا خانه‌ام را ترک کند. اما او چندین ساعت مرا شکنجه داد و تهدیدم کرد در اینباره به کسی حرفی نزنم.سپس از خانه‌ام بیرون رفت.

 با این شکایت دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند .

به این ترتیب مرد شیطان صفت ردیابی و بازداشت شد اما مدعی شد وکیل مهاجرتی را آزار نداده است.

در دادگاه

 وی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 در ابتدای جلسه شبنم برخاست و گفت :من سال‌هاست وکیل مهاجرتی هستم و با افراد زیادی مراوده کاری دارم. آن شب وقتی این مرد با من تماس گرفت و برای گرفتن مدارکش اصرار کرد دلم برایش سوخت. به همین خاطر از او خواستم مقابل خانه‌ام بیاید و مدارکش را تحویل بگیرد. او با رفتارهایش مرا فریب داد و در حالی که من به او اعتماد کرده بودم مرا به دام شیطانی‌اش انداخت و آزار داد.

وی ادامه داد: من در مدتی که امین را می‌شناختم می‌دانستم با یکی از همکارانم هم رابطه صمیمانه برقرار کرده است. بعد از این ماجرا بلافاصله با دوستم تماس گرفتم و ماجرا را برایش گفتم .چون می‌دانستم ممکن است او قربانی دیگری را نیز به دام شیطانی اش بیاندازد.

 شاکی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: امین مرد متشخصی بود. به همین خاطر به او اعتماد داشتم. حتی مدتی  قبل مقداری پول هم به او قرض داده بودم و هرگز فکر نمی‌کردم زیر چهره مودب او یک شیطان پنهان شده باشد. من برای او اشد مجازات می خواهم. او زندگی و آینده مرا تباه کرد و موجب شد خانواده ام طردم کنند.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و منکر آزار وکیل مهاجرتی شد.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده مرد شیطان صفت را  به اعدام محکوم کردند.

منبع خبر: رکنـا